مسمومیت ویروسی 333 نفر در شهر بدره ایلام

به گزارش رپید دانلود، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مورد مسمومیت ویروسی گفت: شواهد علمی و معاینات بیماران نشان می دهد که این بیماری، از دسته بیماریهای ویروسی می باشد که معمولاً در فصل بهار و اوایل پاییز به صورت اپیدمی اتفاق می افتد.

مسمومیت ویروسی 333 نفر در شهر بدره ایلام

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مسمومیت ویروسی تعداد 333 نفر از شهروندان در شهر بدره و مراجعه آنان به مراکز درمانی اطلاع داد.

جاسم محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این بیماران با علائم دل درد، اسهال، استفراغ و شکم درد به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه نموده و به وسیله همکاران ما اقدامات درمانی به موقع برای آنان صورت گرفته که این بیماران یا ترخیص شده و یا در حال طی کردن مراحل درمان هستند.

وی اضافه نمود: از دو شب پیش به طور ناگهانی حدود 70 نفر از شهروندان در این شهرستان با علائم اسهال و استفراغ به اورژانس مراجعه نمودند که این آمار تا رقم 333 نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شواهد علمی و معاینات بیماران نشان می دهد که این بیماری، از دسته بیماریهای ویروسی می باشد که معمولاً در فصل بهار و اوایل پاییز به صورت اپیدمی اتفاق می افتد.

وی توضیح داد: طبق آمارهای وزارت بهداشت در طول سال بالغ بر 4 هزار اپیدمی مربوط به بیماری های ویروسی متفرقه در کشور اتفاق می افتد و گاهی اوقات در مناطقی به طور ناگهانی آمارهای مربوط به این اپیدمی ها افزایش پیدا می نماید.

محمدی ادامه داد: خوشبختانه آمار مراجعان و بیماران در این منطقه در حال فروکش کردن است و همکاران ما در حوزه بهداشت ضمن انجام تمهیدات لازم؛ نیازهای دارویی مربوط به این بیماری را فراهم نموده اند و امیدواریم این اپیدمی به تدریج در شهرستان بدره فروکش کند و شاهد سلامت شهروندان عزیز باشیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1575

به "مسمومیت ویروسی 333 نفر در شهر بدره ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت ویروسی 333 نفر در شهر بدره ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید