عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا به دلیل عدم یاری رسانی مناسب

به گزارش رپید دانلود، رئیس کمیسیون اروپا طی سخنانی از عدم ارائه یاری های لازم به ایتالیا جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا به دلیل عدم یاری رسانی مناسب

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش به نقل از آناتولی، اورسولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا، از ایتالیا به دلیل عدم ارائه یاری های لازم در پی شیوع ویروس کرونا به این کشور، رسما عذرخواهی کرد.

فن درلاین در سخنرانی خود در جلسه علنی مجلس اروپا اعتراف کرد که هیچ فردی واقعا آماده چنین بحرانی در اتحادیه اروپا نبود. وی اضافه نمود: اتحادیه اروپا از همه کشورهای درگیر با ویروس کرونا در این اتحادیه به دلیل عدم ارائه یاری های لازم عذرخواهی می نماید. فون درلاین خواهان تصویب طرحی مالی شد تا به واسطه آن خسارت های ناشی از ویروس کرونا در کشورهای اروپایی جبران گردد.

عذرخواهی فن درلاین از ایتالیا پس از آن صورت گرفت که افکار عمومی و سران ایتالیایی به شدت مقامات اتحادیه اروپا را به دلیل عدم توجه کافی به شرایط این کشور در مواجهه با ویروس کرونا مورد انتقاد قرار دادند. در پی اختلافات داخلی در اتحادیه اروپا، این اتحادیه نتوانست طرح حمایتی از کشورهای اروپایی درگیر با ویروس کرونا را تصویب کند. بر اساس گزارش ها، اختلافات اساسی بین کشور های جنوب اروپا شامل ایتالیا، اسپانیا و فرانسه و کشور های شمال غربی آلمان، هلند، اتریش و فنلاند ایجاد شده بود. اروپا روزهای سختی را در مبارزه با ویروس کرونا گذرانده و امیدوار است تا بتواند این ویروس را طی هفته های آینده کنترل کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 289

به "عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا به دلیل عدم یاری رسانی مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی اتحادیه اروپا از ایتالیا به دلیل عدم یاری رسانی مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید