طوفان در آمریکا؛ 9 نفر جان باختند

به گزارش رپید دانلود، بر اثر وقوع طوفان های مرگبار در جنوب شرقی آمریکا دستکم 9 نفر کشته شده و خسارات زیادی بر جای مانده است.

طوفان در آمریکا؛ 9 نفر جان باختند

به گزارش خبرنگاران، بر اثر این گردبادها، خانه های زیادی تخریب شده و برق ده ها هزار خانه قطع شده و خسارات زیادی بر جای مانده است.

سازمان هواشناسی ملی خاطرنشان کرد این طوفان ها از می سی سی پی تا جورجیا را درنوردیده و تنها دستکم 5 طوفان و گردباد سیاه در مرکز آلاباما رخ داده که سرعت یکی از شدیدترین این طوفان ها، 241 کیلومتر بر ساعت بوده است.

این در حالی است که تیم های امداد و نجات نیز در تلاش برای یافتن افراد مفقود شده درمنطقه ای در آلاباما هستند که بر طبق گزارش ها 7 نفر از کشته شدگان در این منطقه ثبت شده و انتظار می رود به دلیل حجم خسارت زیاد و شدت زیاد طوفان، این تعداد افزایش یابد. همچنین برق بیش از 20 هزار واحد مسکونی قطع شده است.

در استان جورجیا نیز که تا به امروز 2 مورد مرگ و میر بر اثر این طوفان را داشته، انتظار افزایش شمار کشه شدگان وجود دارد. یکی از کشته شدگان کودکی 5 ساله بوده که بر اثر سقوط درخت بر روی خودرویی که کودک داخل آن بود، کشته شده است. والدین این کودک نیز در شرایط جسمانی وخیمی قرار دارند.

علاوه بر این، تصاویر منتشر شده از طوفان در منطقه سلما حاکی از تلفات و خسارات گسترده به ساختمان ها و تاسیسات و منطقه ها شهری است. بسیاری از خانه ها تخریب شده و درختان زیادی از زمین کنده شده اند.

براساس این گزارش، در جنوب شرقی آتلانتا بر اثر شدن طوفان، سه واگن یک قطار باربری از خط خارج شد و باعث بسته شدن مسیر شد، اما هیچ خسارت جانی بر جای نگذاشت.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1526

به "طوفان در آمریکا؛ 9 نفر جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان در آمریکا؛ 9 نفر جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید