طرح جنجالی ایتالیا صدای خودروسازان را درآورد ، قانون مالیات های سنگین برای دیزلی ها وارد بودجه سال 2019 شد (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش رپید دانلود، دولت ایتالیا تصمیم گرفته طرحی نو را به اجرا دراورد که بر اساس آن مالیات هایی سنگین برای خودروهای دیزلی اعمال خواهد شد. طرحی که هنوز آغاز نشده صدای منتقدان را درآورده است.

طرح جنجالی ایتالیا صدای خودروسازان را درآورد ، قانون مالیات های سنگین برای دیزلی ها وارد بودجه سال 2019 شد (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس طرح نو در بودجه سال 2019 ایتالیا که از سوی مجلس نمایندگان تصویب شده فشار مالیاتی نوی علیه خودروسازان دیزلی وارد می گردد، که انتقادهایی سنگین از فعالان صنعت خودرو را به خود جلب نموده است.

اتحادیه ها و انجمن های بخش خودرو در خصوص مالیات پیشنهادی نو هشدار داده اند و می گویند که این مالیاتها می تواند نه تنها خودروسازان بلکه کل زنجیره تامین قطعات و فراوری را تحت تاثیر قرار دهد و حتی به اشتغال آسیب برساند.

درواقع در حالی که بعضی اعضای مخالف حزب حاکم و گروههای خودروسازی مخالف این طرح هستند، هواداران محیط زیست به شدت از این طرح استقبال نموده اند.

در فرم نو مالیاتی پیشنهاد شده برای اتومبیل هایی که با سوخت های سنتی کار می نمایند،مالیات 1100 یورو در اتومبیل های بنزین و دیزلی نو اعمال گردد. این مالیات به طور دقیق به خودروهایی مرتبط است که 161 تا 175 گرم انتشار گاز دی اکسید کربن را در هر کیلومتر فراوری می نماید. این روند افزایشی به 1600 یورو برای انتشار 176-200 و به 2000 یورو برای انتشار 201-250 ادامه خواهد یافت.

در مقابل، وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی با توجه به فراوری گازهای گلخانه ای بسیار کمتر، مالیاتی اندک پرداخت می نمایند و برای مدل هایی که بیش از 50،000 یورو هزینه می نمایند (57،000 دلار) مالیاتی اعمال نخواهد شد.

اقدامات نو از تاریخ 1 مارس و تا سرانجام سال 2021 به اجرا در خواهد آمد. در حال حاضر اتومبیل های الکتریکی، هیبریدی و متان گازوئیل حدود 7 درصد از فروش خودرو ایتالیا را تشکیل می دهند. در حال حاضر فیات کرایسلر ایتالیا، هیچ خودروی الکتریکی یا هیبریدی را در اروپا نفروخته است، در ماه نوامبر خاطرنشان کرد که میخواهد بیش از 5 میلیارد یورو در مدل های نو و موتورهای خود در ایتالیا بین سال های 2019 تا 2019 صرف کند.

انتظار می رود بودجه 2019 ایتالیا این هفته در مجلس نمایندگان مجلس تایید گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1512

به "طرح جنجالی ایتالیا صدای خودروسازان را درآورد ، قانون مالیات های سنگین برای دیزلی ها وارد بودجه سال 2019 شد (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جنجالی ایتالیا صدای خودروسازان را درآورد ، قانون مالیات های سنگین برای دیزلی ها وارد بودجه سال 2019 شد (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید