صدور مجوز پنج فروشگاه صنایع دستی در یزد

به گزارش رپید دانلود، سرپرست معاونت صنایع دستی استان یزد از صدور پنج پروانه فعالیت فروشگاه صنایع دستی برای اولین بار در این استان اطلاع داد.

صدور مجوز پنج فروشگاه صنایع دستی در یزد

عبدالمجید عربی گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه های صنایع دستی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و واگذاری آن به استان ها و با استناد به بند پ و تبصره یک ماده سه قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی مصوب مجلس شورای اسلامی مجوز فعالیت پنج فروشگاه صنایع دستی در استان صادر شد.

به گفته سرپرست معاونت صنایع دستی استان یزد، بر اساس دستورالعمل فوق صدور پروانه فعالیت فروشگاه های صنایع دستی برای فروشگاه های صنایع دستی ایرانی تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان ابلاغ شده است.

او می گوید: هدف از تدوین این دستورالعمل، یاری به عرضه آسان صنایع دستی ایرانی است، بنابراین فروشگاه هایی که این مجوز را دریافت نمایند، از تسهیلات اقتصادی وزارت خانه نیز در کنار فراهم شدن شرایط فعالیت آسان برخوردار می شوند.

عربی با تأکید بر تسریع امور مربوط به صدور مجوز فعالیت فروشگاه ها، گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به حوزه معاونت صنایع دستی استان مراجعه و یا با شماره تماس 3536203771 تماس حاصل نمایند.

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1448

به "صدور مجوز پنج فروشگاه صنایع دستی در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز پنج فروشگاه صنایع دستی در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید