شیائومی از فناوری شارژ بی سیم 80 وات رونمایی کرد

به گزارش رپید دانلود، ساعاتی قبل شرکت شیائومی از فناوری شارژ بی سیم 80 وات رونمایی کرد که می تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در عرض فقط 19 دقیقه به طور کامل شارژ کند. به گفته شیائومی، برای رساندن سطح شارژ باتری به 50 درصد، فقط کافی است حدود 8 دقیقه صبر کنید.

شیائومی از فناوری شارژ بی سیم 80 وات رونمایی کرد

رکورد قبلی این شرکت در زمینه شارژ بی سیم متعلق به می 10 اولترا بود که از شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می نماید. با توجه به تست های اجرا شده، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی می تواند در عرض حدود 40 دقیقه به طور کامل شارژ گردد. در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به فناوری شارژ بی سیم 80 وات شیائومی را تماشا کنید.

مدتی قبل یکی از افشاگران مشهور خاطرنشان کرد که در سال 2021 احتمالا گوشی های زیادی می توانند از شارژ بی سیم 100 وات پشتیبانی نمایند. با توجه به اینکه شیائومی در حال حاضر پیروز به عملی شدن سرعت 80 وات شده، احتمالا در آینده نزدیک می تواند سرعت 100 وات را هم ارائه کند. البته این شرکت اعلام ننموده که در چه تاریخی گوشی های مبتنی بر این فناوری راهی بازار می شوند. اما به نظر می رسد اوایل سال آینده میلادی گوشی های سری می 11 همراه با این فناوری معرفی خواهند شد.

در این میان، هنوز معلوم نیست که شارژ بی سیم با چنین سرعت بالایی چه تاثیراتی بر روی عمر باتری دارد. این موضوع باید مورد آنالیز قرار بگیرد ولی به عنوان مثال می توانیم به شرکت اوپو اشاره کنیم که اعلام نموده فناوری شارژ سیمی 125 وات این شرکت بعد از 800 بار فرایند شارژ کامل، ظرفیت باتری را به 80 درصد ظرفیت اولیه می رساند. از آنجایی که شارژ بی سیم معمولا فشار بیشتری بر روی باتری وارد می نماید، باید ببینیم شیائومی و دیگر شرکت ها چگونه با این مشکل برخورد می نمایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 620

به "شیائومی از فناوری شارژ بی سیم 80 وات رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از فناوری شارژ بی سیم 80 وات رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید