سیدعباسی: با جریان های وحشتناکی می جنگیم و جز خدا کسی را نداریم، زحمات بازیکنانم بی پاسخ نمی ماند

به گزارش رپید دانلود، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در پی تساوی در خانه گل گهر سیرجان از جریان های وحشتناکی یاد کرد که علیه تیمش کار می نمایند.

سیدعباسی: با جریان های وحشتناکی می جنگیم و جز خدا کسی را نداریم، زحمات بازیکنانم بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرنگاران، داود سیدعباسی پس از تساوی 3 - 3 شهر خودرو مقابل گل گهر سیرجان گفت: به تیم خوب گل گهر تبریک می گویم و هیچکس از توانایی های این تیم غافل نیست. قلعه نویی استاد و مربی من است و باعث افتخار من بود که کنار او قرار گرفتم. به بازیکنان شهر خودرو دست مریزاد می گویم. ما با جریان های وحشتناکی می جنگیم که این جریان ها علیه ماست. موضوع نام ما، ساده ترین موضوع است و به نظرم با وجود کارشناسی های مختلف، خیلی راحت می توان یک بازی را درآورد. گل گهر در همه دیدارها تیم غالب زمین بوده است و کسی به توان این تیم شک ندارد، اما بعضی جریانات علیه تیم ماست. بازیکنان ما جوان هستند و مسائل زیادی داشته اند.

وی با انتقاد از قضاوت میثم حیدری و یاری هایش اعلام کرد: داور در دو سه صحنه اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین گردد و زمانی که به یاری داور می گفتیم داور را آگاه کند، او گفت هندزفری من کار نمی نماید. همین یاری داور سه بار داور را صدا زد تا به نیمکت ما کارت زرد بدهد! زمانی که گل سوم را دریافت کردیم، 30 ثانیه بود به یاری داور می گفتیم بازیکن ما باید وارد زمین گردد که او گفت هندزفری من خراب است. پس مربی ما چگونه اخراج شد؟!

همانطور که ما یا مربی بزرگی مانند قلعه نویی شرایط تیم را مدیریت می کنیم، دوستان هم کارشان را خیلی خوب بلد هستند.، سرمربی شهر خودرو ضمن بیان این جمله گفت: بازی در حضور تماشاگران لذت خاصی داشت و از این مسابقه لذت بردیم. از بازیکنان شهر خودرو تشکر می کنم و نمی دانم درباره آنها باید چه بگویم. داستان شهر خودرو، قصه هفتصد من مثنوی است. سال های زیادی در فوتبال بوده ام و دیدم مسئولان شهر، پشت تیم خودشان هستند. با این حال ما هیچکسی جز خدا را نداریم.

سیدعباسی با اشاره به مسائل باشگاه شهر خودرو توضیح داد: بازیکنان ما فقط خدا را دارند و زحمات آنها بی پاسخ نمی ماند. آدم وقتی در سیرجان بازی می نماید، لذت می برد و من نمی توانم چیزی به جوانان تیمم بگویم. کسی که حق این بازیکنان را می خورد و زحمات آنها را پایمال می نماید، خدا به او در جهان و آخرت پاسخ می دهد. در سیرجان می توانی فضای حرفه ای را حس کنی و من برای باشگاه گل گهر آرزوی موفقیت می کنم. حواس هیچکس به ما نیست و از خدا می خواهم حواسش به ما باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1382

به "سیدعباسی: با جریان های وحشتناکی می جنگیم و جز خدا کسی را نداریم، زحمات بازیکنانم بی پاسخ نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: با جریان های وحشتناکی می جنگیم و جز خدا کسی را نداریم، زحمات بازیکنانم بی پاسخ نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید