سپاهان به دنبال مربی جدید

به گزارش رپید دانلود، مربی پرتغالی دروازه بان های سپاهان به ایران بر نمی شود و به همین خاطر مسئولان تیم به دنبال یک مربی جدید برای دروازه بان ها هستند.

سپاهان به دنبال مربی جدید

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس با شروع تمرینات گروهی تیم ها، بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران رفته رفته در حال بازگشت به ایران هستند که اعضای خارجی تیم سپاهان نیز از این قائده مستثنی نیستند.

ولادیمیرکومان هافبک مجاری و میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی زردپوشان به اردوی این تیم ملحق شده اند وکی روش استنلی مهاجم برزیلی این تیم نیز تا بامداد فردا به ایران می رسد.

در این بین محسن الغسانی در حال رفع کردن مسائل خروجش از عمان است تا به جمع شاگردان قلعه نویی اضافه شود و جورجیو ولسیانی هم در گرجستان دوران بازتوانی را پشت سر می گذارد تا با آمادگی کامل بدنی به تیم سپاهان اضافه شود. تنها خارجی سپاهان که بازگشتی به ایران نخواهد داشت، روی تاوارس مربی دروازه بان های این تیم است.

با اعلام امیرقلعه نویی، مربی پرتغالی دروازه بان های سپاهان به ایران بر نمی شود و به همین خاطر مسئولان تیم به دنبال یک مربی جدید برای دروازه بان ها هستند.

به همین خاطر، مسئولان سپاهان با یک مربی پرتغالی دیگر مذاکرات را شروع نموده و در حال آنالیز رزومه او هستند که قرار است ظرف روزهای آینده تکلیف این انتقال معین شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 379

به "سپاهان به دنبال مربی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان به دنبال مربی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید