سونی اکسپریا 5 II کوچکترین تلفن 5G دنیا می گردد؟

به گزارش رپید دانلود، شایعاتی در خصوص گوشی اکسپریا 5 Plus سونی به عنوان عظیم ترین تلفن هوشمند وجود داشت، اما هرگز براورده نشد. اکنون در خصوص تلفن های این شرکت ماجرا کاملاً برعکس شده است واکسپریا 5 II با یک صفحه نمایش زیر 6 اینچی معرفی می گردد.

سونی اکسپریا 5 II کوچکترین تلفن 5G دنیا می گردد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به گفته منابع مطلع، این تلفن در نیمه دوم امسال در ژاپن منتشر می گردد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.6-5.8 اینچی است و از پنل 6.1 اینچی در اولین اکسپریا 5 برخوردار است. احتمال بسیار زیاد این گوشی دارای اتصال 5G برخوردار است و همین امر باعث می گردد اولین گوشی زیر 6 اینچی 5G در دنیا باشد.

این تلفن 5G دوم سونی خواهد بود. این اکسپریا 5 II می تواند به خوبی بین Xperia 1 II و 10 II - کوچکتر از پرچمداران قدرتمند قرار بگیرد. اگرچه حتی با وجود 5G، شرایط پرچمدار بودن این گوشی معین نیست. چند ماه پیش شایعه ای درباره اکسپریا 9 با اسنپدراگون 765G منتشر شد که دارای یک مودم 5G است. این مدل حتی در دسامبر 2019 محک زده شد. اما هنوز وارد بازار نشده است.

شایعات جدید در خصوص چیپست اطلاعات جدیدی نمی گویند، اما اکسپریا 5 فعلی دارای پرچمدار اسنپدراگون 855 است که شاید دلیل دیگری برای تغییر نام این محصول باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 288

به "سونی اکسپریا 5 II کوچکترین تلفن 5G دنیا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 5 II کوچکترین تلفن 5G دنیا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید