سری شیائومی 14T احتمالا بدون شارژر راهی بازار می گردد

به گزارش رپید دانلود، گوشی های سری شیائومی 14T قرار است فقط سه روز دیگر (5 مهر) رسما رونمایی شوند. با وجود اینکه بسیاری از تعیینات گوشی های سری شیائومی 14T لو رفته، ولی به نظر می رسد شیائومی میخواهد به یک روش دیگر کاربران را غافلگیر کند. به طور تعیین، ظاهرا این گوشی ها بدون جعبه راهی بازار می شوند.

سری شیائومی 14T احتمالا بدون شارژر راهی بازار می گردد

طبق اطلاعات منتشر شده به وسیله یکی از افشاگران، دو گوشی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو در منطقه ها جنوب شرقی آسیا بدون شارژر عرضه خواهند شد. به همین علت به نظر می رسد در دیگر منطقه ها دنیا هم قرار نیست با شارژر به دست کاربران برسند.

اپل اولین شرکتی بود که این حرکت بحث برانگیز را انجام داد و ادعا کرد که این کار به دلایل زیست محیطی اجرا شده است. سامسونگ در ابتدا از این اقدام اپل انتقاد کرد، اما در نهایت تسلیم شد و راه اپل را در پیش گرفت. ناتینگ نیز یکی دیگر از برندهایی است که شارژر را در جعبه ارائه نمی دهد. حال به نظر می رسد شیائومی نیز به این جمع پیوسته است. حذف شارژر از جعبه می تواند عاملی مهم در تصمیم گیری خریداران برای تهیه گوشی های تازه شیائومی باشد.

این تغییر می تواند نقطه عطفی در عرضه های آینده گوشی های هوشمند شیائومی باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، احتمالاً گوشی های رده بالای آینده این شرکت نیز بدون شارژر عرضه خواهند شد. در سال های اخیر، شیائومی به یکی از معدود تولیدنمایندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده بود که هنوز شارژر را در جعبه گوشی های خود قرار می داد. شرکت هایی مانند موتورولا، آنر و وان پلاس نیز از فناوری های اختصاصی برای شارژ سریع گوشی های خود استفاده می نمایند و شارژر را در جعبه ارائه می دهند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1403 بروزرسانی: 2 مهر 1403 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1657

به "سری شیائومی 14T احتمالا بدون شارژر راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی 14T احتمالا بدون شارژر راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید