ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه امام افتتاح شد

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران: ساختمان بازسازی شده ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور معاونت عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها به بهره برداری رسید.

ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه امام افتتاح شد

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، در مراسم بهره برداری از این ساختمان، مدیران کل ایمنی و آتش نشانی و مراقبت پرواز شرکت فرودگاه های کشور و مدیرکل فرودگاه امام(ره) حضور داشتند.

محمدسعید شرفی معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام(ره) علت بازسازی و بهسازی ساخمان ایمنی زمینی این فرودگاه را فرسودگی بخش هایی از ساختمان دانست و اضافه نمود: به منظور رفاه و آرامش خاطر کارکنان عملیاتی مستقر در ساختمان اداره ایمنی زمینی با هماهنگی صورت گرفته و موافقت مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) بهسازی این ساختمان انجام شد.

به گفته وی، بازسازی درهای ورودی و طبقات، تعویض سقف های سالن های ساختمان، رنگ آمیزی دیوارهای مشرف به سطوح پروازی و ساخت صندلی آبگیری خودروهای آتش نشانی از بخش هایی بوده است که طی مدت دو ماه مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 194

به "ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه امام افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان ایمنی زمینی فرودگاه امام افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید