رویاهای آفتابگردانی منتشر شد

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، لوجین هر روز صبح پدر عزیزش را می بیند که بال های پروازش را می بندد و پرواز می نماید؛ اما در سر راه رویای پرواز لوجین مانع بزرگی وجود دارد. در محل زندگی او فقط پسرها اجازه دارند پرواز نمایند. با وجود این که هم کلاسی هایش او را مسخره می نمایند، لوجین مصمم است که این کار را بکند؛ بویژه که او عاشق رنگ هاست و تنها با پرواز کردن است که می تواند مزرعه رنگارنگ گل های آفتابگردان را که پدرش برایش تعریف نموده، ببیند.

رویاهای آفتابگردانی منتشر شد

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

هر صبح که لوجین از خواب بیدار می شد، چشمانش را محکم می بست و رویاهای شب گذشته اش را به خاطر می آورد. لوجین همواره خواب دو چیز را می دید. او در خواب می دید که می تواند پرواز کند. می دید که پرواز می نماید و به جایی می رود که بابا برایش توصیف بود، جایی که میلیون ها آفتابگردان مانند فرشی زمین را پوشانده اند..

کتاب رویاهای آفتابگردانی به قلم لینا الهذلول و اوما میشرا-نیوبری با تصویرگری ربکا گرین و با ترجمه سیما سادات میر در 40 صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای 88 هزار تومان ویژه گروه سنی بالاتر از هفت سال از سوی نشر برکه منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1612

به "رویاهای آفتابگردانی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویاهای آفتابگردانی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید