دیاباته پایان از ایران رفت، مقصد: پاریس!

به گزارش رپید دانلود، مهاجم مالیایی استقلال با وجود اختلاف نظر بر سر مرخصی او، شب گذشته تهران را ترک کرد.

دیاباته پایان از ایران رفت، مقصد: پاریس!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته مهاجم استقلال که طی روزهای گذشته بسیار خبرساز بوده است، شب گذشته و بعد از ملاقات با نفت آبادان تهران را ترک کرد تا چند روزی پیش خانواده اش باشد.

این در حالی است که هفته گذشته شیخ دیاباته درخواست مرخصی چند روزه را به باشگاه ارائه کرد اما با مخالفت فرهاد مجیدی روبرو شد؛ هر چند گفته می شود که او با هماهنگی به این سفر رفته و پیروز شده سرمربی استقلال را قانع کند.

این مهاجم خارجی اما روز گذشته تهران را به مقصد پاریس ترک کرد تا به ملاقات خانواده اش برود.

نکته قابل توجه این است که معین نیست فرهاد مجیدی در نهایت با خروج دیاباته از کشور برای مرخصی چند روزه موافقت نموده است یا نه.

دیاباته سری قبل که به مرخصی رفت، در بازگشت به ایران تاخیر داشت و بعد هم با اضافه وزن به تهران و تمرینات استقلال برگشت و همین مساله سبب شده بود تا مجیدی با درخواست مرخصی او مخالفت کند.

به هر حال دیاباته ایران را ترک نموده و معین نیست چه زمانی به تهران برشود. طبق برنامه تمرینات استقلال بعد از یک هفته تعطیلی از دوشنبه هفته آینده شروع می شود و باید دید آیا دیاباته تا آن موقع به ایران برمی شود یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1059

به "دیاباته پایان از ایران رفت، مقصد: پاریس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته پایان از ایران رفت، مقصد: پاریس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید