دستگاه های اجرایی گلوگاه های فساد را شناسایی و مسدود نمایند

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: دستگاه های اجرایی باید گلوگاه های فساد را شناسایی و جهت این گلوگاه ها را مسدود نمایند.

دستگاه های اجرایی گلوگاه های فساد را شناسایی و مسدود نمایند

عباس قلی پور در نشست با شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه دنیا امروز عصر سرمایه های دانش بنیان است، گفت: آموزش و پرورش نقش بی بدیلی در پرورش این سرمایه ها بر عهده دارد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فناوری های دانش بنیان اظهار کرد: با توسعه صنایع و فناوری های دانش بنیان، ضمن پیشرفت و ترقی جامعه، از منابع کشور نیز حفاظت می گردد.

این مسئول ادامه داد: کشوری که نتواند از منابع خود به نحو بهینه بهره برداری کند مجبور به خام فروشی و خرید محصول با ارزش اضافه نموده بیشتر می گردد.

قلی پور سلامت اداری را زیربنای تربیت نسلی دانش بنیان دانست و اعلام کرد: سلامت اداری با شناخت دقیق مجموعه و نیازها، ترسیم نقشه راه برای رسیدن وضع مطلوب و اجرای صحیح قوانین به دست می آید.

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر فضای فیزیکی، نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و قوانین و بخشنامه ها را ابعاد چهارگانه سلامت اداری بر شمرد و اضافه نمود: آسیب دیدن هر کدام از این ابعاد، زمینه ساز نارضایتی ارباب رجوع می گردد.

وی با بیان اینکه توسعه اخلاق حرفه ای راه چاره اصلی سلامت اداری است، اضافه نمود: دستگاه های اجرایی باید زمینه گسترش و تقویت اخلاق حرفه ای در بین کارکنان خود را فراهم آورند.

قلی پور خدمت رسانی را فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: مردم از دستگاه های اجرایی انتظار انجام کار به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان همراه با تکریم ارباب رجوع دارند.

این مسئول شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات را ضروری قلمداد کرد و اضافه نمود: دستگاه های اجرایی باید گلوگاه های فساد را شناسایی و راستا این گلوگاه ها را مسدود نمایند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان همیشه مورد اعتماد مردم هستند، گفت: با این وجود، مسئولین آموزش و پرورش استان باید با پایش مستمر، زمینه ارتقا سلامت اداری را در دستگاه تعلیم و تربیت استان فراهم آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 87

به "دستگاه های اجرایی گلوگاه های فساد را شناسایی و مسدود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی گلوگاه های فساد را شناسایی و مسدود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید