در تیم چت خبرنگاران چه خبر است؟

به گزارش رپید دانلود، این ابزار، حالا یکی از مهم ترین ابزارهای ارتباطی کاربران با یکدیگر است. همه پلتفرم ها، و خصوصا پلتفرم های کاربرمحور و تعاملی شبیه خبرنگاران، که در آن بیشترین خدمات ارائه شده به وسیله پلتفرم، امکان و شرایط تعامل کاربران با یکدیگر است، بالقوه می توانند مورد سوءاستفاده سودجویان باشند. سودجویانی که یا با استفاده از شیوه های مختلف می کوشند از کاربران کلاهبرداری نمایند یا برای آن ها ایجاد مزاحمت نمایند.

در تیم چت خبرنگاران چه خبر است؟

با این همه، خبرنگاران پیوسته می کوشد تا با تقویت زیرساخت های خود، و روزآمد کردن ابزارهای نظارتی اش، با هرگونه تخلفی در این پلتفرم مقابله کند. یکی از کوشش های جدی خبرنگاران برای پاکیزه تر کردن این پلتفرم، توجه ویژه به بخش چت است.

در بخش چت چند نفر فعالیت می نمایند؟

در حال حاضر، تیم عملیات آنالیز رفتار مخرب در خبرنگاران، 62 نفر هستند. این تعداد حدودا دو برابر نیروهای نظارت بر رفتار مخرب کاربران در سال گذشته بوده است. نظارت های خبرنگاران شبانه روزی است. به این ترتیب، از این تعداد، در شیفت صبح نظارت تعداد 18 نفر، در شیفت عصر تعداد 19 نفر، در شیفت شب تعداد 22 نفر بر رفتار کاربران نظارت و رفتارهای مخرب را شناسایی می نمایند.

آنالیز گزارش های کاربران در خبرنگاران چگونه است؟

خبرنگاران خود را ملزم می داند گزارش های کاربران را به شکل روزانه آنالیز کند. در سال های اخیر، به شکلی پیوسته و مداوم، ابزارهای نظارتی خبرنگاران دقیق تر شده و خبرنگاران با جذب کارشناسان مختلف، کوشیده است آنالیز گزارش های کاربران بر روی آگهی های مخرب و بعلاوه رفتار مخرب کاربران را به شیبی تند، افزایش دهد.

با این رویکرد، در امسال، بیش از 90درصد مزاحمت های گزارش شده به وسیله کاربران خبرنگاران، آنالیز و اقدامات لازم از سوی پلتفرم در ارتباط با کاربران خاطی صورت گرفته است. این تعداد، بیش از پنج برابر سال گذشته است. بعلاوه بیش از 80درصد گزارش هایی که کاربران خبرنگاران از رفتار غیرقانونی کاربران دیگر به این پلتفرم اعلام می نمایند، به وسیله خبرنگاران آنالیز شده است. این تعداد نیز بیش از هشت برابر به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.

تعلیق چت برای متخلفان

روزانه، کاربران متخلف به شیوه های گوناگون در خبرنگاران با محدودیت روبرو می شوند. در امسال، فهرست سیاه کاربران متخلف 22هزار کاربر روزانه را ثبت نموده است. این به آن معناست که این کاربران امکان استفاده از امکانات خبرنگاران را با شماره ثبت شده نخواهند داشت.

بعلاوه 142هزار کاربر نیز به علت آنچه رفتار مخرب نامیده می گردد، در بخش چت خبرنگاران تعلیق شده اند. تعلیقی های سرویس چت خبرنگاران در سال گذشته 16هزار کاربر بوده که این عدد به نسبت امسال، بیش از هشت برابر رشد داشته است. بعلاوه خبرنگاران در امسال، به صورت روزانه 15هزار کاربر را در بخش چت مسدود می نماید.

تائید هویت و محدودیت بیشتر متخلفان

تائید هویت ابزاری ست برای خبرنگاران تا با آن، هرگونه تخلفی را در خبرنگاران محدود و محدودتر کند. امکان تائید هویت به کاربران فرصت می دهد تا فضای پاکیزه و امنی را در خبرنگاران تجربه نمایند. کاربران در زمان تائید هویت، شماره تلفن و کدملی خود را در خبرنگاران ثبت می نمایند.

این کار باعث می گردد تا کاربران متخلف نه بر اساس شماره تلفن، که بر اساس کدملی مسدود شده و امکان سوءاستفاده از کاربران خبرنگاران را برای همواره از دست بدهند.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1515

به "در تیم چت خبرنگاران چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تیم چت خبرنگاران چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید