درگیری لفظی شدید کالدرون و پیروانی در جلسه فنی؟

به گزارش رپید دانلود، در شرایطی که شنیده می گردد بعضی از رفتار های گابریل کالدرون باعث به هم ریختن پرسپولیس شده، گفته می گردد او با افشین پیروانی هم به مشکل خورده است.

درگیری لفظی شدید کالدرون و پیروانی در جلسه فنی؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شنیده می گردد تقریبا 2 هفته پیش در جلسه فنی کالدرون با بازیکنان بعد از بازی این تیم، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مشغول صحبت بوده که با استناد به اتفاقاتی که برای استراماچونی در استقلال اتفاق افتاده از الفاظ نامناسبی استفاده می نماید.

همین کار کالدرون باعث می گردد افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم به شدت ناراحت گردد و حتی جواب کالدرون را بدهد تا او به صحبت های خود ادامه ندهد.

با این حال گفته می گردد از زمانی که پیروانی پاسخ کالدرون را جلوی همه بازیکنان داده، رابطه بین سرمربی و مدیر تیم شکرآب شده است. به نظر می رسد همین اتفاقات هم باعث شده تا کالدرون در آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه درخواست جدایی پیروانی را بدهد.

در این شرایط محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کالدرون اعلام نموده که او به عنوان مدیرعامل در کارهای مدیریتی تصمیم گیرنده است و کالدرون به عنوان سرمربی در کارهای فنی تصمیم نهایی را می گیرد.

میزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 70

به "درگیری لفظی شدید کالدرون و پیروانی در جلسه فنی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی شدید کالدرون و پیروانی در جلسه فنی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید