دانشجویان تهرانی از آزمایشگاه و بعضی کلاس ها با هماهنگی اساتید استفاده نمایند

به گزارش رپید دانلود، رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: تنها دانشجویانی که در تهران هستند و در سایت های نزدیک به پردیس دانشگاه حضور دارند می توانند با هماهنگی اساتید خود از آزمایشگاه و بعضی کلاس ها استفاده نمایند.

دانشجویان تهرانی از آزمایشگاه و بعضی کلاس ها با هماهنگی اساتید استفاده نمایند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس درباره حضور دانشجویان دکتری از سرانجام فروردین در دانشگاه گفت: از طرف وزارت علوم پروتکلی برای نحوه اجرای دستور رییس جمهور به دانشگاه ابلاغ شده است و طبق این پروتکل برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر پیش بینی کردیم دانشجویان دکتری بتوانند در حد مختصر و بدون ایجاد ازدحام از آزمایشگاه ها و بعضی کلاس ها استفاده نمایند.

احمدی توضیح داد: از آنجایی که امروزه سفرهای بین شهری با محدودیت همراه است، به هیچ عنوان احضار دانشجویان غیربومی را صلاح نمی دانیم و تنها دانشجویانی که در تهران هستند و در سایت های نزدیک به پردیس دانشگاه حضور دارند می توانند با هماهنگی اساتید خود از آزمایشگاه و بعضی کلاس ها استفاده نمایند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بحث اموزش مجازی همچنان ادامه پیدا می نماید، گفت: با توجه به محدودیت های سفر بین شهری هنوز شرایط حضور دانشجویان خارج از تهران در کلاس ها آماده نیست و طبیعتا خوابگاه ها هم همچنان بسته خواهد ماند.

وی افزود: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا در آینده اقدامات لازم را انجام دهد ما نیز برای آماده سازی خوابگاه ها امادگی لازم را خواهیم داشت، اما با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده به نظر نمی اید فعلا نیازی به تجهیز و اماده سازی خوابگاه ها باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه تمامی خوابگاه های این دانشگاه خالی هستند، افزود: اگر در آینده ازادی سفر بین شهری فراهم گردد ما نیز بحث حضور دانشجویان غیربومی را با هماهنگی های لازم خواهیم داشت تا بتوانیم به صورت بسیار محدود دانشجویان را در خوابگاه اسکان دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 276

به "دانشجویان تهرانی از آزمایشگاه و بعضی کلاس ها با هماهنگی اساتید استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان تهرانی از آزمایشگاه و بعضی کلاس ها با هماهنگی اساتید استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید