خیز برزیل برای 2 رقمی شدن؛ پنج سال بدون شکست برای شاگردانِ تیته

به گزارش رپید دانلود، تیم ملی فوتبال برزیل آخرین بار در کوپا آمریکای سال 2016 باخت و پس از آن در 12 بازی به هیچ تیمی نباخته است.

خیز برزیل برای 2 رقمی شدن؛ پنج سال بدون شکست برای شاگردانِ تیته

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال برزیل در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا پیروز شد با نتیجه یک بر صفر از سد پرو بگذرد و به عنوان اولین تیم به فینال جام ملت های آمریکای جنوبی صعود کرد. تک گل این ملاقات از طریق لوکاس پاکتا در دقیقه 35 به ثمر رسید. او مانند بازی قبل روی پاس نیمار پیروز به گلزنی شد.

حالا قهرمان دوره قبل در سال 2019 بار دیگر به فینال رسید تا بیست و یکمین حضور در ملاقات نهایی را تجربه کند. پیش از این 11 باخت و 9 برد در ملاقاتهای فینال برای برزیل رقم خورده است و باید دید آنها این بار چه کار خواهند کرد.

نکته جالب توجه این است که سلسائو در پنج فینال اخیر خود در کوپاآمریکا همواره برنده بوده و طعم شکست را نچشیده است. آنها آخرین بار در سال 1995 که مسابقات در اروگوئه به انجام می رسید در فینال شکست خوردند و دستشان به جام قهرمانی نرسید.

آخرین باخت برزیل در کوپا آمریکا به سال 2016 و ملاقات آخر مرحله گروهی برمی گردد. جایی که آنها با یک گل به پرو باختند و در همان مرحله حذف شدند.

پس از آن سلسائو در 12 ملاقات به میدان رفتند و آمار 9 برد و سه تساوی را بر جای گذاشتند. باید دید آنها پس از فینال رکورد خود را به عدد 13 می رسانند یا پس از حدود پنج سال شکست می خورند.

دیگر پای فینال فردا (چهارشنبه) صبح تعیین خواهد شد. جایی که تیم های آرژانتین و کلمبیا باید به مصاف یکدیگر بروند. مسابقه فینال در روز شنبه ساعت 4:30 دقیقه صبح به وقت تهران برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1031

به "خیز برزیل برای 2 رقمی شدن؛ پنج سال بدون شکست برای شاگردانِ تیته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز برزیل برای 2 رقمی شدن؛ پنج سال بدون شکست برای شاگردانِ تیته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید