خبرنگاران پیروزی میلان و آرسنال در شبِ آرام لژیونرهای ایران

به گزارش رپید دانلود، تهران- خبرنگاران- هفته دوم لیگ فوتبال اروپا با فزونی آث میلان و آرسنال، شکست دور از انتظار تاتنهام و شبِ بدون درخشش لژیونرهای ایران همراه شد.

خبرنگاران پیروزی میلان و آرسنال در شبِ آرام لژیونرهای ایران

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران؛ ملاقاتهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ فوتبال اروپا، پنجشنبه شب و بامداد آدینه برگزار گردید که طی آن لژیونرهای ایرانی عملکرد خوبی نداشتند.

در ملاقات آ.اک از یونان برابر لسترسیتی انگلیس، کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی نماینده یونان نهاده شد اما پس از عملکرد ضعیفی که داشت در ابتدای نیمه دوم تعویض شد. لستر در این ملاقات به فزونی دو بر یک دست یافت.

ملاقات زسکامسکو از روسیه با دیناموزاگرب کرواسی در حالی با تساوی بدون گل همراه شد که صادق محمدی دقیقه 93 برای دینامو به میدان آمد و چند ثانیه پس از آن، سوت خاتمه بازی زده شد.

خنت بلژیک که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی داشت در خانه خود برابر هافنهایم آلمان، تن به شکست سنگین چهار بر یک داد.

در بازی زوریا از اوکراین مقابل براگای پرتغال که با فزونی دو بر یک نماینده پرتغال همراه شد، الهیار صیادمنش در دقیقه 81 برای زوریا وارد زمین شد اما نتوانست مانع شکست تیمش گردد.

آنتورپ بلژیک در حالی تیم مدعی تاتنهام را با یک گل شکست داد که علیرضا بیرانوند بازهم نیمکت نشین بود. بیرانوند از زمانی که به آنتورپ پیوسته، همراه ذخیره بوده است.

در ملاقاتهای مهم نیز تیم های مدعی آث میلان، آرسنال، ویارئال و ناپولی مقابل رقیبان خود به پیروزی دست یافتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 555

به "خبرنگاران پیروزی میلان و آرسنال در شبِ آرام لژیونرهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی میلان و آرسنال در شبِ آرام لژیونرهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید