خبرنگاران دیبالا: به یوونتوس وفادار هستم

به گزارش رپید دانلود، تهران- خبرنگاران- ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس، گفت: یوونتوس را دوست دارم و به آن وفادار هستم و همیشه گفته ام که می خواهم در تورین بمانم.

خبرنگاران دیبالا: به یوونتوس وفادار هستم

به گزارش خبرنگاران، یکشنبه شب از هفته یازدهم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا جنوا از تیم قدرتمند یوونتوس پذیرایی کرد که این دیدار با برتری سه بر یک میهمان به اتمام رسید. پائولو دیبالا پیروز شد اولین گل خود را در این فصل از سری آ به ثمر برساند.

این ستاره آرژانتینی پس از این دیدار در گفت وگو با اسکای اسپرت ایتالیا، گفت: گل زدن برای مهاجمان اعتماد به نفس خاصی به آن ها می دهد. من واقعا به این گل نیاز داشتم. در بسیاری از بازی ها احساس آرامش نمی کردم و حتی نمی توانستم توپ را کنترل کرده یا به سمت دروازه شوت بزنم.

وی افزود: خودم نبودم و این را همیشه بازی به بازی احساس می کردم. در طول فصل فرصت های زیادی از دست دادم اما حالا امیدوارم که این گل به من اعتماد به نفس بدهد تا در آینده نیز پیروز به این کار شوم.

مهاجم یوونتوس، شرح داد: سال گذشته یک فصل باورنکردنی داشتم اما در این فصل همه چیز برعکس شد. در زمین به هزار موضوع فکر می کردم و شاید این بزرگترین اشتباه من بود زیرا در زمین بازی اصلا آرامش نداشتم.

دیبالا پس از گلزنی به کنار زمین آمد تا آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس را در آغوش بگیرد. وی در این خصوص، گفت: رابطه خوبی با سرمربی دارم. ما همیشه باهم صحبت می کنیم و او شخصی است که به ندرت کلی صحبت می کند. بنابراین صحبت با او همیشه گفتگویی شخصی و ویژه است.

او در مورد شایعات تمدید قراردادش با یوونتوس با مبلغی بسیار بالا، گفت: چیزهایی که در مورد قرارداد من می گویند درست نیست. مدیربرنامه های من مدتی طولانی در تورین حضور داشت اما باشگاه او را احضار نکرد. شنیدن شایعات در مورد رقم قراردادم، مرا نا امید می کند. بهتر است در این خصوص واقعیت ها گفته شود زیرا صحبت در مورد رقم تمدید قرارداد من را روبروی طرفداران یووه که عاشقانه آن ها را دوست دارم، قرار می دهد.

وی افزود: مصاحبه های بسیار کمی انجام دادم و وقتی صحبت می کنم سعی می کنم منطقی ترین موارد را بیان کنم. من یوونتوس را دوست دارم و همیشه گفته ام که می خواهم در تورین بمانم. رابطه خوبی با طرفداران دارم و شایعه ها در مورد من گفته می شود تا مردم را از من دور کنند. به این باشگاه بسیار وفادار هستم و طرفداران نیز این را می دانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 726

به "خبرنگاران دیبالا: به یوونتوس وفادار هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دیبالا: به یوونتوس وفادار هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید