خبرنگاران آسمان بوشهر در هفته آینده ابری است

به گزارش رپید دانلود، بوشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی های نقشه هواشناسی در نیمه نخست هفته آینده در بعضی ساعت ها بر پوشش ابر در آسمان این استان افزوده می گردد.

خبرنگاران آسمان بوشهر در هفته آینده ابری است

پیغام مساعدی روز پنج شنبه درگفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: پیش بینی می گردد در اغلب ساعت های امروز و روزهای آینده، وزش ملایم باد، غبار محلی، افزایش رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح در بعضی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

وی اعلام کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از وقت امروز گاهی وزش باد و فردا در ابتدای صبح در بعضی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 28کیلومتر در ساعت و گاهی تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: در این مدت ارتفاع موج 30 تا 90سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی اضافه نمود: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت 00:24، زمان جزر اول دریا ساعت 04:39 بامداد، مد دوم دریا ساعت 11:09و جزردوم دریا ساعت 18:56 خواهد بود.

مساعدی گفت: در 24 ساعت گذشته برازجان، اهرم و خورموج با 46 و جم با 26 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 447

به "خبرنگاران آسمان بوشهر در هفته آینده ابری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آسمان بوشهر در هفته آینده ابری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید