ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا 27 آذرماه ادامه دارد

به گزارش رپید دانلود، مهلت ثبت نام و اعلام رشته محل های نو مربوط به مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1400 تا 27 آذرماه تمدید شد.

ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا 27 آذرماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم تسهیلات بیشتر برای آن متقاضیان مقطع کاردانی به کارشناسی که نسبت به ثبت نام در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1400 اقدام ننموده اند، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته این مقطع تمدید شد.

متقاضیان می توانند تا پایان روز شنبه 27 آذرماه 1400 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام نمایند.

در ضمنًً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا شنبه 27 آذرماه 1400 نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

رشته محل های نو مربوط به مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی بهمن 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1261

به "ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا 27 آذرماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا 27 آذرماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید