تویوتا هایلندر 2020 ؛ امکانات جدید و قیمت جدید

به گزارش رپید دانلود، گزارش ها حاکیست که تویوتا هایلندر مدل 2020 علاوه بر امکانات جدید، شاهد تغییر و تحولات دیگری همچون افزایش قیمت نیز بوده است.

تویوتا هایلندر 2020 ؛ امکانات جدید و قیمت جدید

به گزارش خبرنگاران، یکی از خودروهای شاسی بلند توسعه داده شده توسط شرکت تویوتا موتورز، هایلندر (Highlander) است که به تازگی با معرفی نسل جدید آن سعی دارد باری دیگر نظر و توجه مشتریان و طرفدارانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

در واقع تویوتا هایلندر مدل 2020 برای نخستین بار شاهد بازطراحی مهم و قابل توجهی در چند سال اخیر بوده است به لطف بهره گیری از پلتفرم TNGA تویوتا، تغییر و تحولات چشمگیری را برای خود به ارمغان آورده است.

البته تنها طراحی و ساخت این خودرو تغییر نکرده بلکه قیمت و تریم های مختلف آن نیز دستخشو تغییرات زیادی شده است که یکی از آنها اضافه شدن مدل پایه جدیدی تحت عنوان L است که ارزان ترین نسخه این کراس اوور سایز متوسط محسوب می گردد. در حقیقت، با نگاهی اجمالی و کوتاه به قیمت تریم های مختلف این خودرو می توان دریافت که ارزان ترین مدل هایلندر 2020 از ارزان ترین نسخه نسل قبلی آن حدود دو هزار و 700 دلار گران تر است.

بر اساس گزارش وب سایت motor1، از جمله قابلیت ها و امکاناتی که حتی در مدل پایه تویوتا هایلندر 2020 نیز وجود دارد، می توان به سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه ای، صفحه نمایش 8 اینچی، اندروید اتو، ورود بدون کلید، چراغ های جلوی LED و بسته ایمنی 2.0 تویوتا ، ترمز جلوی اتوماتیک با تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از راستا، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم جاده ای و نوربالای اتوماتیک اشاره نمود که موجب می گردد ارزان ترین تریم این خودرو نیز از تجهیزات استاندارد ایمنی و سرگرمی مناسبی برخوردار باشد.

تریم های بعدی این خودرو به ترتیب LE با قیمت 36 هزار و 800 ، XLE با قیمت 39 هزار و 600 دلار و در آخر نسخه limited با قیمت 43 هزار و 650 دلار هستند که امکانات و تجهیزات به مراتب بیشتری همچون جایگاه های جلوی برقی و گرم شونده، پوشش چرم کابین، پشت آمپرهایی با صفحه نمایش 7 و 12.3 اینچی ، سان روف پانوراما، چراغ های جلوی تطبیقی ، برف پاک کن های حساس به باران و سیستم دید محیطی را در خود جای داده اند.

از دیگر مشخصات مدل پایه تویوتا هایلندر 2020 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری
  • قدرت موتور 295 اسب بخار
  • گیربکس 8 سرعته اتوماتیک
  • دیفرانسیل جلو / قابل سفارش برای سیستم چهار چرخ محرک در نسخه های L، LEو XLE
  • قابل دسترسی با پیشرانه هیبریدی بنزینی و- الکتریکی

در زیر تصاویری از این خودروی شاسی بلند سایز متوسط قابل مشاهده است:

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 14

به "تویوتا هایلندر 2020 ؛ امکانات جدید و قیمت جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا هایلندر 2020 ؛ امکانات جدید و قیمت جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید