تلویزیون تازه وان پلاس TV U1S

به گزارش رپید دانلود، شرکت چینی وان پلاس، روز پنجشنبه 10 ژوئن (20 خرداد ماه) از جدیدترین تلویزیون خانگی خود با نام OnePlus TV U1S در کشور هند رونمایی کرد که در سه میزان 50 ، 55 و 65 اینچ عرضه می شود. OnePlus TV U1S که آخرین مدل از مجموعه تلویزیون های رو به رشد این شرکت است، می تواند با یک دوربین تلویزیون OnePlus که برای اتصال به تمام تلویزیون های OnePlus موجود طراحی شده، به نام آپشن همراه شود.

تلویزیون تازه وان پلاس TV U1S

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری GSMArena، دستگاه OnePlus TV U1S یک تلویزیون ال سی دی- ال ای دی است که طبق اعلام رسمی در سه سایز متفاوت ارائه می شود که هر کدام دارای وضوح UHD 3840x2160 پیکسل هستند. این پنل دارای عمق رنگی 10 بیتی و 93٪ پوشش فضای رنگی DCI-P3 است. U1S همچنین از HDR10 ، HDR10 + و HLG پشتیبانی می کند اما قابلیت Dolby Vision در این تلویزیون وجود ندارد. وان پلاس ادعا می کند که دقت رنگ Delta-E

به گزارش خبرنگاران، U1S با یک جفت بلندگوی استریو با تقویت 30 وات و تنظیم Dynaudio ارائه می شود. این تلویزیون از Dolby Audio استاندارد پشتیبانی می کند اما قادر به پشتیبانی از Atmos نیست. این تلویزیون نو روی پلتفرم Android TV 10 با برنامه های داخلی Netflix ، Prime Video و Spotify قابل اجرا است. Google Assistant و Chromecast به همراهMiracast ، DLNA و Multicast هم در این تلویزیون وجود دارد. برای اجرای برنامه ها، U1S دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی با 2 گیگابایت رم است.

در زمینه اتصالات، OnePlus TV U1S دارای اتصالات3x HDMI 2.1 (دارای HDMI 1 وeARC) همراه با یک خروجی صدای نوری، ورودی AV آنالوگ، اترنت، وای فای باند دوگانه 802.11n و درگاه های 2x USB 2.0 است. همراه با این دستگاه، وان پلاس یک دوربین مخصوص تلویزیون OnePlus را هم ارائه می کند. دوربین تلویزیون OnePlus که برای اتصال به تمام تلویزیون های OnePlus موجود طراحی شده است، امکان ضبط عکس های با زاویه دید گسترده و فیلم با وضوح 1080پیکسل را فراهم می کند. همچنین میکروفن های دوتایی و قابلیت لغو صدای پس زمینه در این دوربین وجود دارد. از این دستگاه می توان برای برقراری تماس ویدیویی با استفاده از برنامه هایی مانند Google Duo در تلویزیون استفاده کرد و در صورت عدم استفاده، می توان با کشیدن روکش روی لنز دوربین را بست.

تلویزیون OnePlus TV U1S در بازار هند برای مدل 50 اینچی، قیمتی در حدود 548 دلار آمریکا، برای مدل 55 اینچی قیمت 658 دلار و برای مدل 65 اینچی قیمت 863 دلار، را در نظر گرفته است. به گزارش خبرنگاران، دوربین تلویزیون OnePlus هم حدود 35 دلار امریکا برای مشتریان، هزینه اضافی دربر خواهد داشت. OnePlus TV U1S از تاریخ جمعه 11 ژوئن (21 خرداد ماه) و از ساعت 12:00، در وبسایت های آمازون هند، وان پلاس هند و Flipkart و همزمان با بسیاری فروشگاه های خرده فروشی این کشور، در معرض فروش قرار می گیرد.

تصاویر تلویزیون نو وان پلاس OnePlus TV U1S

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1076

به "تلویزیون تازه وان پلاس TV U1S" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون تازه وان پلاس TV U1S"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید