تشکیل مثلث خطر استقلال علیه پرسپولیس

به گزارش رپید دانلود، مثلث خطر و رویایی استقلال در خط حمله چند روز مانده به دربی پایتخت دوباره تشکیل شد.

تشکیل مثلث خطر استقلال علیه پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال دیروز در مسابقه ماقبل دربی پایتخت مقابل آلومینیوم اراک نهاده شد و یک برد ارزشمند را به دست آورد. 3 امتیازی که در جریان برد دو بر صفر آبی ها مقابل شاگردان رسول خطیبی به دست آمد، نه تنها باعث صدرنشینی این تیم شد که روحیه آن ها را نیز در آستانه مسابقه حساس با پرسپولیس بالا برد.

این بازی، اما اتفاقات ویژه دیگری را نیز در خود نهفته داشت؛ یکی از این مسائل عملکرد خوب 3 مهاجم توانمند و گلزن آبی ها بود. ارسلان مطهری و مهدی قایدی که از ابتدای فصل زوج خط حمله استقلال را تشکیل داده بودند حالا به آمادگی خوبی رسیدند و امروز مقابل آلومینیوم اراک هم هردوی آن ها پیروز به گلزنی شدند.

مطهری با یک شوت دیدنی و زیر طاقی گل اول را وارد دروازه پورحمیدی و آلومینیوم کرد و قایدی نیز که انگیزه زیادی برای گل زدن داشت، گل دوم تیمش را بعد از هدر دادن دو فرصت خوب گلزنی به ثمر رساند تا برای دومین بازی متوالی گل بزند.

به جز مطهری و قایدی این بازی برای شیخ دیاباته هم یک نقطع عطف بود؛ دیاباته که به دلایل انضباطی و مصدومیت از هفته دوم در ترکیب استقلال قرار نگرفته بود، امروز بعد از مدت ها از دقیقه 70 به زمین رفت و تنها یک دقیقه بعد از حضور در زمین پیروز شد پاس گل دوم را به مهدی قایدی بدهد تا تاثیرگذاری اش را نشان بدهد. البته دیاباته یک فرصت عالی گلزنی را نیز در ثانیه های پایانی از دست داد.

اتفاق مهم در این باره بازگشت مثلث خطرناک استقلال در خط حمله قبل از دربی محسوب می گردد. دیاباته، مطهری و قایدی که در فصل گذشته بار ها و بار ها برای استقلال موثر بودند و برای هر حریفی خطرناک محسوب می شدند حالا کم کم به اوج برگشته اند و اتفاق خوب برای استقلالی ها این است که این 3 بازیکن قبل از دربی دوباره مثلث رویایی شان را تشکیل داده اند.

3 مهاجم استقلال فصل گذشته روی هم رفته بالای 45 گل به ثمر رساندند و پاس گل های زیادی نیز دادند تا توانمندی هایشان را به رخ بکشند. حالا آن ها بار دیگر شرایط خوبی دارند و این مساله برای دربی یک اتفاق ویژه محسوب می گردد.

البته با توجه به سیستمی که محمود فکری در استقلال به کار می گیرد احتمالا شاهد حضور دو نفر از آن ها در دربی در ترکیب اصلی باشیم. چیزی که معین است دیاباته هنوز از نظر بدنی مانند فصل گذشته آماده نیست و محتمل ترین گزینه این است که مطهری و قایدی در دربی نیز زوج خط حمله را تشکیل بدهند و دیاباته در ادامه اضافه گردد. اما با توجه به سابقه خوب دیاباته در فصل گذشته اگر او در روز های آینده به آمادگی صد درصدی برسد، محتمل است در مسابقه با پرسپولیس فیکس گردد. احتمال دیگر هم حضور همزمان 3 مهاجم استقلال مقابل پرسپولیس است که البته با توجه به شرایط مسابقه و حساسیتش کمی بعید به نظر می رسد.

در هر حال باید منتظر ماند و دید سرمربی آبی های پایتخت برای مسابقه با پرسپولیس چگونه از مثلث رویایی خودش در خط حمله بهره می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 759

به "تشکیل مثلث خطر استقلال علیه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل مثلث خطر استقلال علیه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید