برترین مینی پی سی برای دفتر کار خانگی کوچک شما

به گزارش رپید دانلود، همان طور که میکروچیپ ها به طور فزاینده ای در حال قدرتمندتر شدن هستند؛ میزان کامپیوترهای رومیزی کوچک تر شدند. این روزها می توانید یک کامپیوتر دسکتاپ مناسب به میزان یک کتاب گالینور بخرید. حتی کامپیوترهایی به میزان کف دست طراحی و ساخته شده است؛ اما قدرت و سرعت آن ها به طرز قابل توجهی کمتر است. این دستگاه ها به مینی کامپیوتر معروف هستند.

برترین مینی پی سی برای دفتر کار خانگی کوچک شما

می توانید بیشتر کارهای روزانه خود را با این مینی کامپیوترها انجام دهید؛ در حالی که فضای زیادی اشغال نکردند و هنوز بخش بزرگی از میزکار شما در اختیارتان است. بنابراین، اگر برای شما فضای میزکار مهم است ولی از سوی دیگر به یک ماشین محاسباتی قدرتمند احتیاج دارید و نمی خواهید به مقدار یک لپ تاپ پول بپردازید؛ مینی کامپیوترها عالی هستند؛ به ویژه اینکه اگر احتیاجی به یک کامپیوتر قابل حمل ندارید.

البته، بیشتر این مینی کامپیوترها به مقدار ای کوچک هستند که در یک کوله پشتی جا می شوند ولی ذاتا این ها را قابل حمل و سفری نمی دانند.

چه چیزهایی را در نظر بگیریم؟

همان طور که می خواهید یک کامپیوتر دسکتاپ بخرید؛ اولین چیزی که باید در نظر بگیرید؛ احتیاجهای شما است. احتیاجهای شما می گوید چقدر حافظه رم یا قدرت پردازشی احتیاج دارید. اگر می خواهید بیشتر وب گردی و چک کردن ایمیل ها را داشته باشید؛ حداقل به 8 گیگابایت رم احتیاج دارید.

ورودی های مینی کامپیوتر هم اهمیت بالایی دارند. دقیقا باید آنالیز کنید چه ورودی ها و به چه تعداد احتیاج دارید. خوش بختانه، بیشتر مینی کامپیوترها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به لپ تاپ دارند و بعضی از آن ها ماژول های کیت اضافه ای به فروش می رسانند تا شما بتوانید مینی کامپیوتر را برای خودتان سفارشی سازی کنید.

مقدار

اگر قصد خرید یک مینی کامپیوتر را دارید؛ مقدار دستگاه شما روی میز کار هم اهمیت دارد. مطمئنا، همه ما دوست داریم کوچک ترین دستگاه را خریداری کنیم ولی هرچه یک مینی کامپیوتر کوچک تر باشد؛ قدرت و انعطاف پذیری کمتری دارد و شما نمی توانید کیت های اضافه ای به آن بیفزایید یا درگاه های زیادی داشته باشید. اگر بخواهید فقط با مینی کامپیوتر خود فقط موسیقی گوش کنید و فیلم ببینید؛ شاید یک دستگاه کوچک پاسخگو باشد.

بعضی از مینی کامپیوترها حتی به پشت مانیتور نصب می شوند و اجازه می دهند هیچ جایی روی میز کار شما اشغال نگردد.

قابلیت ارتقا

مانند دیگر کامپیوترهای رومیزی، بیشتر مینی کامپیوترها امکان اضافه کردن قطعاتی مانند رم و حافظه اضافی یا کارت گرافیک را می دهند. حتی بعضی مدل ها کیت ها را می فروشند که به شما اجازه می دهد حافظه رم، پردازنده و فضای ذخیره سازی را سفارشی سازی کنید. در چنین مواردی، باید اسلات های موجود را آنالیز کنید تا مطمئن شوید می تواند انتخاب شما را برآورده کند.

در ادامه 5 مینی کامپیوتر همه کاره و مناسب برای همه کاربران را از میان ده ها راهنمای خرید Mini PC در سال 2021 انتخاب کردیم. این مینی کامپیوتر برای کارهای روزانه مصرف می شوند و خاص منظوره نیستند. قطعا کاربرانی که احتیاجهای پردازشی بالاتری دارند؛ باید یک پی سی خریداری نمایند:

1- اپل مک مینی با پردازنده سیلیکونی M1

قیمت: 659 دلار

Apple MAC MINI 2020

تازهترین مک مینی است که در سال گذشته معرفی گردید. دارای تراشه پر آوازه M1 است که روی تازهترین مک بوک ها سوار شده است. اگرچه این مینی کامپیوتر را نمی توان با مقدار 7.7 در 7.7 در 1.4 اینچ و وزن 2.6 پوند چندان قابل حمل نیست ولی قدرت جابه جایی بالایی دارد. مک مینی M1 با هزینه ای نصف هزینه مک بوک ها، به همان مقدار قدرتمند است. البته، باید لوازم جانبی مانند مانیتور و صفحه کلید هم برای آن تهیه کنید.

این مینی کامپیوتر به علت کارایی خوب در انجام کارهای روزمره و مبتنی بر وب، مورد تمجید قرار گرفته است. حتی قادر به انجام بازی های سبک و ویرایش ویدئو بپردازید ولی نمی توانید آن را ارتقا دهید. بنابراین، هنگام انتخاب گزینه های رم (8 یا 16 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (256 یا 512 گیگابایت) دقت زیادی داشته باشید.

مزایا: قدرتمند، بسیار کارآمد، مک او اس کاربرپسند

معایب: غیر قابل ارتقا

2- اچ پی ProDesk 400 G6 Mini

قیمت: 1045 دلار

یک مینی کامپیوتر کاملا انعطاف پذیر و قابل سفارشی سازی در مقدار 6.9 در 7 در 1.4 ایچ است. برای این مینی کامپیوتر قطعات و ماژول های زیادی ارائه شده تا بتوانید کاملا مطابق احتیاجها آن را پیکربند و اجزای مختلف را انتخاب و ترکیب کنید.

با دانش کمی، می توانید مدل اصلی را خریداری و چیزهایی مانند SSD را با قیمت مناسب تری تهیه و دستگاه را ارتقا دهید. شما می توانید از بین چندین پردازنده مرکزی دست به انتخاب بزنید و سیستم عامل ویندوز 10 را روی یک سیستم با پردازنده Core i5 نصب کنید.

مزایا: گزینه های زیاد، وای فای 6

معایب: گران تر از نمونه های مشابه

3- ایسر Chromebox Premium CXI3 Mini PC

قیمت: 350 دلار

این مینی کامپیوتر مشابه دستگاه های کروم بوک رومیزی است و از سیستم عامل کروم بوک گوگل بهره می گیرد. برای کاربرانی که عمدتا از کامپیوتر خود برای کارهای تحت وب استفاده می نمایند؛ این گزینه مقرون به صرفه قیمتی است.

در ابعاد 5.9 در 5.8 در 1.6 اینچ است و در میان منتقدان به علت وجود تعداد زیادی درگاه ارتباطی و قابلیت نصب و قرارگیری افقی و عمودی یا اتصال به پشت مانیتور و استفاده از کیت نصب VESA، مورد علاقه کارشناسان و منتقدان است. ایسر این مینی کامپیوتر را در پیکربندی های مختلفی ارائه می دهد و شما می تواندی کاملا از میان گزینه های متنوعی دست به انتخاب بزنید.

شما پردازنده های Celeron و Core i3 و Core i5 را به همراه رم های 4 تا 16 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 32 و 64 و 128 گیگابایت SSD را دارید. به علاوه، همراه این مینی کامپیوتر، ماوس و صفحه کلید هم هدیه داده می گردد. بنابراین، تنها هزینه اضافی خرید یک مانیتور است.

مزایا: سازگاری با گوگل اسیستنت، وای فای داخلی، قابل نصب

معایب: محدودیت های سیستم عامل کروم

4- اینتل NUC 9 Extreme Kit

قیمت: با تخفیف 47 درصد 1043 دلار

ساختار کلی سخت افزاری آن در سال 2013 به وسیله اینتل عرضه شده ولی هر سال برای آن کیت های کوچک با تازهترین پردازنده های این شرکت معرفی می گردد. شما می توانید از میان پردازنده های Core i5-9300H و Core i7-9750H و Core i9-9980HK یک مدل را انتخاب کنید.

شما باید مقدار رم، فضای ذخیره سازی و سایر اجزای این مینی کامپیوتر را خودتان بخرید. پس، هزینه این مینی کامپیوتر بیشتر از آن چیزی است که تصور می گردد اما به شما قدرت سفارشی سازی و ساخت یک کامپیوتر رومیزی خاص منظوره را می دهد. در واقع، NUC 9 یک چارچوب برای ساخت مینی پی سی مورد علاقه تان است.

مزایا: قابلیت سفارشی سازی زیاد، یک ماشین گیمینگ کامپکت، منبع تغذیه داخلی

معایب: قیمت

5- لنوو ThinkCentre M90q

قیمت: 969 دلار

مینی کامپیوترهای سری ThinkCentre M به برترین مینی کامپیوترهای جهان شهره هستند. به ویژه برای کسب وکارها و مشاغل با دفاتر کوچک. برای دورکاری در خانه بسیار خوب هستند و کاملا به شما اجازه می دهند یک دفتر کار راه دور در خانه راه اندازی کنید.

مدل تازه این مینی کامپیوترها به نام M90q از مقدار 7.1 در 7.2 در 1.4 اینچ سود برده و با پردازنده نسل دهم Core i9 vPro و چندین مدل رم و گزینه های ذخیره سازی مختلف قابل ارتقا است. بهتر از این ها، به ویژگی امنیتی ThinkShield مجهز است تا مطمئن باشید تمام اطلاعات شما امن هستند. این مینی کامپیوتر تا سه مانیتور را پشتیبانی می نماید و دارای صفحه کلید و ماوس است.

مزایا: وای فای 6، درگاه های زیاد

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1087

به "برترین مینی پی سی برای دفتر کار خانگی کوچک شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مینی پی سی برای دفتر کار خانگی کوچک شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید