برگزاری اولین دوره آموزشی گوهرتراشی در روستای خانکوک فردوس

به گزارش رپید دانلود، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردوس از برگزاری اولین دوره آموزشی گوهرتراشی در روستا خانکوک اطلاع داد.

برگزاری اولین دوره آموزشی گوهرتراشی در روستای خانکوک فردوس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، روح الله صداقت طالبی روز 17 تیرماه ضمن بیان این که روستا خانکوک به عنوان روستا خوشه ای تراش گوهرسنگ های قیمتی و نیمه قیمتی معرفی شده است، اضافه نمود: این دوره آموزشی تخصصی با هدف کسب مهارت افراد معرفی شده در خوشه های صنایع دستی تحت عنوان دوره گوهر تراشی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی (دامله) توسط اساتید اداره فنی و حرفه ای شهرستان و طبق استانداردهای آموزشی در روستا هدف خوشه های صنایع دستی شهرستان آغاز شده است.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، این دوره تخصصی در روزهای فرد برگزار خواهد شد و تا اوایل مهر ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 445

به "برگزاری اولین دوره آموزشی گوهرتراشی در روستای خانکوک فردوس" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری اولین دوره آموزشی گوهرتراشی در روستای خانکوک فردوس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین دوره آموزشی گوهرتراشی در روستای خانکوک فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید