بانک مرکزی به 96.5 درصد از درخواست های مردمی پاسخ داد

به گزارش رپید دانلود، تهران (پانا) - پرونده 96.5 درصد از درخواست های مخاطبان در سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی طی بازه زمانی آبان و آذرماه سال جاری به مرحله نهایی رسید و بسته شد.

بانک مرکزی به 96.5 درصد از درخواست های مردمی پاسخ داد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به طور میانگین روزانه 520 تماس مردمی را ثبت و رسیدگی می کند. بانک مرکزی در بازه زمانی ذکر شده به بیش از 20 هزار تماس مخاطبان خود پاسخ داده است که 63 درصد تماس ها به صورت برخط توسط کارشناسان سامانه راهنمایی شده و پاسخ مقتضی را دریافت کرده اند.

37 درصد درخواست ها نیز پس از ثبت به کارشناسان ادارات تخصصی ارجاع و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است. گفتنی است این تماس ها از طریق شماره 2706 و پورتال این بانک به آدرس www.crm.cbi.ir به ثبت رسیده است.

همچنین در این بازه زمانی 53.4 درصد تماس ها با موضوع تسهیلات و 29 درصد آنها با موضوع خدمات بانکی و 12 درصد با موضوع خدمات ارزی بوده است. گفتنی است، سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به شماره 2706 دهم آبان ماه سال جاری با هدف تسهیل و یکپارچه سازی امر پاسخگویی توسط عبدالناصر همتی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 728

به "بانک مرکزی به 96.5 درصد از درخواست های مردمی پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مرکزی به 96.5 درصد از درخواست های مردمی پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید