استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران در نوروز آمادگی دارد

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، ایرج زاهدپور روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که در سالن جلسات مدیریت بحران استان برگزار گردید استانداری تشکیل شد اظهارداشت: با توجه به تبلیغات مناسبی که از استان قزوین در سطح کشور اجرا شده، سال جاری پیش بینی می گردد قزوین یکی از مقصدهای مسافران نوروزی باشد و ارایه خدمات مستمر و مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی مهمترین عامل جذب مسافران است.

استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران در نوروز آمادگی دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات درخواست ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی افزود: با توجه به این که بیشترین تردد مسافر در ایام نوروز صورت می گیرد استان قزوین با پتانسیل های مناسب گردشگری فرصت مناسبی دارد که باید نسبت به آنها اقدام گردد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: دستگاه های اجرایی می توانند دفترچه های تبلیغاتی و بروشور های خود را بصورت مشارکتی با دستگاه های دیگر تهیه و چاپ نمایند و در اقلام تبلیغاتی و بروشور های سفر شماره های انتظامی و دستگاه های کشیک در این ایام درج گردد.

زاهد پور اعلام کرد: دستگاه های کشیک در این ایام ضروری است اسامی کشیک خود را اعلام نموده تا در صورت به وجود آمدن مشکل بتوان هرچه سریعتر اقدام مناسب را صورت داد.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری قزوین توضیح داد: در این ایام بیشترین مصرف در حوزه های غذایی و انرژی است و مسئولان باید تمام کوشش خود را برای تأمین و عرضه مناسب محصولات غذایی و همچنین سوخت انجام دهند.

زاهدپور افزود: در این ایام امادگی تمامی دستگاه های مرتبط مورد احتیاج است که در این راستا برای رفاه حال مسافران اقداماتی چون وجود اکیپ های راهداری، استقرار تیم های اورژانس، نظارت در پیش فروش بلیط، استقرار پایگاه های امدادی، راهنمای مسافران، خدمات بانکی بویژه خدمات عابر بانک ها، اسکان مناسب مسافران نوروزی انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: برای اولین بار در قزوین راهنمای دوچرخه سوار در شهر ایجاد می گردد که این کار نوعی خدمت رسانی مطلوب به مسافران است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین همچنین به نقش مهم دستگاه های خدمات رسان اشاره نمود و گفت: دستگاههای خدمات رسان مانند برق و گاز و تلفن و آبفای شهری و روستایی نقش مهمی در این ایام ایفا می نمایند و باید ضمن برقرار کردن کشیک شبانه روزی برای خدمت رسانی در حوادث احتمالی هم آماده باشند.

زاهدپور در مورد چگونگی جذب مسافر گفت: در ایام سفرهای نوروزی باید اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی که استان را معرفی می نماید، در محل ورودی های استان ارائه گردد و کوشش کنیم تامسافران عبوری از استان را به وسیله تبلیغات در مبدا سفرشان به استان جذب کنیم و ارایه خدمات مستمر و مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی را جدی بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 109

به "استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران در نوروز آمادگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران در نوروز آمادگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید