احتمال مشخص بازیکن انتصابی برای مسابقات جهانی تنیس روی میز

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در رویدادهای مختلف با برگزاری رقابت های انتخابی و بعضا لحاظ شدن امتیاز پینگ پنگ بازان از حضور در تورهای ایرانی تعیین می گردد.

احتمال مشخص بازیکن انتصابی برای مسابقات جهانی تنیس روی میز

با این حال برای رقابت های مختلف و با پیشنهاد کادر فنی یک بازیکن هم به صورت انتصابی در کنار بازیکنان انتخابی قرار می گیرد. کمااینکه برای اعزام تیم ملی تنیس روی میز به مسابقات انتخابی المپیک (2 تا 6 بهمن ماه - پرتغال) حمیدرضا طاهرخانی به عنوان بازیکن انتصابی در کنار نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان قرار گرفته که از شرکت در رقابت های انتخابی جواز حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آوردند.

برای دوره جدید مسابقات قهرمانی دنیا هم احتمال استفاده از بازیکن انتصابی در ترکیب تیم اعزامی وجود دارد در حالیکه قرار است از امروز رقابت های انتخابی برای معین نفرات اعزامی شروع گردد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه گفت: ترکیب اصلی تیم ملی برای مسابقات دنیای بر اساس نتایج رقابت های انتخابی معین خواهد شد. از این رقابت ها چهار بازیکن برتر در ترکیب تیم ملی قرار می گیرند.

وی در عین حال توضیح داد: آئین نامه تیم های ملی اجازه استفاده از یک بازیکن انتصابی برای حضور در رویدادهای مختلف را می دهد. این بازیکن هم از میان گزینه های پیشهادی کادر فنی و با موافقت فدراسیون معین خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید نمود: در صورتی که شرایط اقتصادی اجازه دهد احتمالا برای مسابقات دنیای هم از یک بازیکن انتصابی استفاده خواهیم کرد. انتخاب این بازیکن با لحاظ شدن عملکرد بازیکنانی که از حضور در ترکیب تیم ملی باز مانده اند و شرایط امتیازها و آمادگی آنها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، دوره پیش روی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا 3 تا 10 فرودین ماه به میزبانی بوسان کره جنوبی و در بخش تیمی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 16

به "احتمال مشخص بازیکن انتصابی برای مسابقات جهانی تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال مشخص بازیکن انتصابی برای مسابقات جهانی تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید