اجرای 215 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام از ابتدای فروردین ماه

به گزارش رپید دانلود، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از اجرای 215 مورد بازدید نظارتی تأسیسات گردشگری به صورت شبانه روزی و رصد تمامی فعالیت های آن ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیلات نوروز 99 اطلاع داد.

اجرای 215 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام از ابتدای فروردین ماه

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 6 فروردین 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: در سطح استان به تمامی هتل ها، خانه مسافرها، مهمان پذیرها، سفره خانه های سنتی، مجتمع های بین راهی و زائرسراها دستورالعمل ها و شیوه نامه های رعایت اصول و موازین بهداشتی به آن ها ابلاغ شده و مدیران ادارات شهرستان ها و کارشناسان نظارت، به شکل مستمر از این مراکز بازدید می نمایند.

او توضیح داد: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری و به ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه های بوم گردی وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد، طی این بازدیدها تذکرهای لازم به مدیران و کارکنان شاغل در این مراکز داده شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 245

به "اجرای 215 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام از ابتدای فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 215 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری ایلام از ابتدای فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید