آشنایی با معماری ویلای هزار متری در مجاورت دریاچه کوهستانی

به گزارش رپید دانلود، ویلای هزار متری بسیار زیبایی که در این مطلب قصد معرفی آنرا داریم، به تازگی پروژه ساختش به اتمام رسیده است و به دلیل استفاده عالی از منظره طبیعی و انتخاب هوشمندانه مبلمان و عناصر دکوراتیو داخل ویلا، توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده است. همانطور که از عنوان معین است این ویلای زیبا در مجاورت دریاچه ای کوهستانی قرار گرفته و از طراحی بسیار خلاقانه ای بهره می برد طوریکه هر بیینده ای را حتی با دیدن عکس هایش، شیفته خود می نماید. با دیدن عکس های آورده شده، شاید شما به اندازه مالکش، شیفته طراحی بی نظیر و خلاقانه این ویلا شوید.

آشنایی با معماری ویلای هزار متری در مجاورت دریاچه کوهستانی

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حضور عناصر خنثی در کنار مبلمانی شیک و مدرن و مواد کاربردی خلاقانه، منابع بسیار خوبی برای ایده گیری طرح های مینیمالیستی ارائه می نماید که می تواند برای خانه دارها مفید واقع گردد. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید اتاق های عمومی خانه مانند نشیمن و آشپزخانه، با بکارگیری طراحی پلان باز، از نمای اطراف ویلا نهایت استفاده را می برند و تقریبا هر مکانی که باشید از این نمای زیبا لذت خواهید برد. اتاق نیشمن و آشپزخانه نیز توسط راه پله ای بسیار خلاقانه و بدیع در مرکز ویلا از یکدیگر جدا می شوند. این راه پله در راستای نمای بیرون خانه قرار می گیرد و چشمان بیننده را با خود به سمت بالا و در نهایت سقف بتنی ویلا می کشاند. در شب نیز پرده ها کشیده می شوند تا فضای خصوصی و راحتی در ویلا ایجاد گردد. رنگ قهوه ای پارچه پرده ها نیز گرمای خاصی زیر نور درخشان لامپ در فضا پخش می نماید.

ویلای هزار متری

منبع: اتاق
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 632

به "آشنایی با معماری ویلای هزار متری در مجاورت دریاچه کوهستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معماری ویلای هزار متری در مجاورت دریاچه کوهستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید