آخرین شرایط کارکنان کارگزاری های تأمین اجتماعی بعد از حذف دفترچه های درمانی

به گزارش رپید دانلود، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با حذف دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی، مقرر شده تا خدمات دیگری را برعهده کارکنان کارگزاری ها قرار دهیم.

آخرین شرایط کارکنان کارگزاری های تأمین اجتماعی بعد از حذف دفترچه های درمانی

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به حذف دفترچه های تأمین اجتماعی و کاهش حجم کار کارگزاری ها، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از بیکاری کارکنان کارگزاری ها و شعب تأمین اجتماعی به دلیل عدم صدور دفترچه های تأمین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این افراد همکاران ما هستند و سال ها تجربه دارند و به مسائل تأمین اجتماعی آشنا هستند، بیان نمود: با حذف دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی، مقرر شده خدمات دیگری را برعهده کارکنان کارگزاری ها قرار دهیم تا با انجام آن ها وصولی داشته باشند و با کاهش درآمد روبرو نشوند.

وی با بیان اینکه خدماتی مانند ویرایش اطلاعات افراد، درج شماره تلفن افراد در سامانه، حسابرسی ها و کار های دیگری را پیش بینی می کنیم، اضافه نمود: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی با نمایندگان کارگزاری ها جلساتی داشتند تا این مسئولیت ها معین شوند، حتی ممکن است پاسخگویی به مردم را به صورت منطقه ای به کارگزاری ها واگذار کنیم.

سالاری بیان نمود: هر کاری که امکان واگذاری آن به کارگزاری ها و تبدیلش از حضوری به غیرحضوری وجود داشته باشد، جایگزین خواهیم کرد تا کارگزاری ها ضرر ننمایند و بیمه شدگان از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این قول را می دهید که هیچکدام از کارکنان کارگزاری ها بیکار نشوند؟ بیان نمود: من نمی توانم این تعهد را بدهم، چراکه به طور معمول این امکان در کارگزاری ها وجود دارد که نیرو های خود را کم یا زیاد نمایند و این موضوع به سازمان تأمین اجتماعی ارتباطی ندارد، بلکه مربوط به بخش خصوصی است، اما ما برایشان کار های جایگزینی را معین می کنیم.

وی اعلام نمود: بخشی از خدمات جدید را به بعضی از کارگزاری ها ابلاغ کردیم و سایر بخش ها را هم در دست داریم تا به آن ها ابلاغ کنیم.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 834

به "آخرین شرایط کارکنان کارگزاری های تأمین اجتماعی بعد از حذف دفترچه های درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط کارکنان کارگزاری های تأمین اجتماعی بعد از حذف دفترچه های درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید