300 دستگاه خودرو پلاک منطقه آزاد چابهار به حمل بار مشغولند

به گزارش رپید دانلود، 300 دستگاه خودرو پلاک منطقه چابهار در زمینه حمل بار در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند که باید در ماه چهار سرویس کالا اساسی حمل کنند.

300 دستگاه خودرو پلاک منطقه آزاد چابهار به حمل بار مشغولند

به گزارش از ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در دومین نشست بررسی مسائل و مسائل حمل کالاهای اساسی وارد شده از بندر شهید بهشتی چابهار به داخل کشور اظهارداشت: صدور بارنامه برای خودروهای حمل کالا بندر چابهار منوط به حمل چهار سرویس کالا اساسی بوده که این مشکل باید به زودی حل تا وارد ناوگان شوند وهمچنین لازم است بارنامه ها به صورت یک بارنامه کالای اساسی و یک بارنامه آزاد باشد.

وی اضافه نمود: ما تعداد ناوگان 10 تنی که امکان حمل بار را دارند به فرمانداری ها اعلام می کنیم تا 10 تا پنج درصد این ماشین ها به حمل بار اختصاص پیدا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان شرح داد: همچنین باید باسکول های موجود را به کارگیری و در اختیار گمرک قرار دهیم تا مشکل حمل کالاهای اساسی برطرف شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با دپوی کالاها در بندر چابهار که باعث نگرانی شده بود با پیگیری های اجرا شده این مساله حل شد.

زنگنه خاطرنشان کرد: بایستی به محض اینکه کشتی وارد لنگرگاه شد آمار مقاصد و اندازه حمل بار به راهداری، استانداری و ارگان های مربوط ارائه شود تا در زمینه حمل مسئله ای به وجود نیاید.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1115

به "300 دستگاه خودرو پلاک منطقه آزاد چابهار به حمل بار مشغولند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 دستگاه خودرو پلاک منطقه آزاد چابهار به حمل بار مشغولند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید