200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد، مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور

به گزارش رپید دانلود، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه 200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است ، گفت: سیم کارت توریست های خارجی بعد از خروج از کشور غیر قابل استفاده است.

200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد، مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانش آموزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه 200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شده است ، گفت: با برنامه ریزی و همکاری با مراجع قضایی در طی 3 سال گذشته تا به امروز نسبت به تعطیلی نزدیک به 200 دفتر خدمات مشترکین را به دلیل تخلفات در فروش و ثبت سیم کارت اقدام کردیم.

جلوگیری از فعالیت غیر قانونی دفاتر خدمات مشترکین

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهداف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای پیشگیری از مزاحمت های پیامکی و صوتی آنالیز عملکرد و رصد فعالیت دفاتر خدمات مشترکین بود که در مدت 3 سال گذشته مراکزی که به نمایندگی از دفاتر خدمات مشترکین خلاف ضوابط و قوانین فعالیت می کردند را شناسایی نموده و از ادامه ارائه خدمات آنها که نزدیک به 200 دفتر بود جلوگیری کردیم.

نیازمند قوانین جدید برای پیشگیری از مزاحمت های تلفنی هستیم

فلاح جوشقانی توضیح داد: جلسات و همکاری خوبی با موضوع پیشگیری از مزاحمت های تلفتی با پلیس فتا و دادستانی داریم اما همچنان نیازمند قوانین جدید بازدارنده در این حوزه هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 63

به "200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد، مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 دفتر خدمات مشترکین تعطیل شد، مسدود شدن سیم کارت توریست بعد از خروج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید