کال آو دیوتی متقلبین را با دشمنان خیالی سر کار می گذارد

به گزارش رپید دانلود، اکتیویژن (Activision) به تازگی سیستم ضد تقبلی را تدارک دیده که متقلبین سری کال آو دیوتی را با دشمنان خیالی سر کار می گذارد.

کال آو دیوتی متقلبین را با دشمنان خیالی سر کار می گذارد

این سیستم که از طریق Team Ricochet، دپارتمان ضد تقلب کال آو دیوتی، طراحی شده، Hallucination نام دارد و دشمنان خیالی را در میدان دید متقلبان به وجود می آورد. البته این دشمنان از طریق بازیکنان معمولی غیرقابل شناسایی هستند و نمی توانند روی آمار سرانجام مسابقه یا تجربه کلی بازی تأثیر بگذارند اما به طرق مختلف باعث گمراهی متقلبان می شوند.

گفتنی است که بازی این طعمه ها را در نزدیکی بازیکنان مشکوک قرار می دهد، بنابراین کسانی که به آن ها شلیک می کنند، بلافاصله خود را به عنوان متقلب معرفی می کنند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا Team Ricochet دسترسی متقلبان را بلافاصله مسدود نمی کند؟ در جواب این سوال باید گفت که این تیم هر روز بسیاری از متقلبان را بن می کند، اما این موثرترین اقدام در همه شرایط نیست. فناوری سیستم های تقلب به طور مداوم در حال پیشرفت بوده و گاهی اوقات بهتر است که قبل از هر اقدام قاطع و سریع، در مورد سیستم های موجود اطلاعاتی کسب کنید. اقدامات این چنینی به افراد معمولی اجازه می دهد تا بدون مزاحمت به تجربه بازی پرداخته و در حین جمع آوری داده های مهم، متقلبان را دور نگه می دارد.

تیم ذکر شده همچنین در حال استفاده از یک سیستم ضد تقلب دیگر به نام Quicksand است که سرعت حرکت متقلبان در بازی را کاهش می دهد یا آن ها را به طور کامل متوقف می کند. البته اکتیویژن با سر کار گذاشتن متقلبان به شیوه های مختلف غریبه نیست.

این شرکت قبلا بازیکنان معمولی را در چشم متقلبان نامرئی می کرد، متقلبین مشکوک را در برابر یکدیگر قرار می داد، سلاح های متقلبان را از کار می انداخت، حتی سلاح ها را از دست متقلبان حذف می کرد و در عین حال از مبارزات تن به تن جلوگیری می کرد. با این حال سیستم های تقلب به مرور تکامل می یابند و در این راستا، سیستم های ضد تقلب نیز باید تغییراتی داشته باشند.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1598

به "کال آو دیوتی متقلبین را با دشمنان خیالی سر کار می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی متقلبین را با دشمنان خیالی سر کار می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید