پتنت جدید شیائومی طراحی عجیب یک گوشی را نشان می دهد

به گزارش رپید دانلود، شیائومی سه سال قبل از گوشی می میکس 3 با مکانیسم کشویی رونمایی کرد و همین رویکرد به این گوشی اجازه داد که از نمایشگر یکپارچه بهره ببرد. حالا پتنت جدید شیائومی یک نمایشگر متحرک عجیب را نشان می دهد.

پتنت جدید شیائومی طراحی عجیب یک گوشی را نشان می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این پتنت که توسط سایت LetsGoDigital پیدا شده، یک گوشی جذاب را نشان می دهد که نمایشگر آن تمام پنل جلویی را پوشانده و این نمایشگر لبه پایینی و بخشی از پنل پشتی را هم در بر گرفته است. اما جذاب ترین بخش این طراحی مربوط به امکان حرکت نمایشگر است که به گوشی اجازه می دهد دوربین های سلفی را در معرض نمایش قرار دهد.

در ماژول دوربین سلفی شاهد دو دوربین و دو سنسور جداگانه هستیم. طبق این پتنت، کاربران با ضربه زدن بر نمایشگر یا با استفاده از فرمان صوتی می توانند نمایشگر را حرکت دهند. در پنل پشتی هم نمایشگر حدود دو سوم این محدوده را پوشش داده است.

همان طور که احتمالا می دانید، شیائومی گوشی های سری می میکس را با طراحی های نوآورانه راهی بازار می نماید ولی هنوز معین نیست که آیا نسل جدید می میکس از این طراحی بهره می برد یا نه. در این زمینه شرکت های گوناگون پتنت های مختلفی ثبت نموده اند و باید ببینیم کدام یک از آن ها این طراحی نوآورانه را عملی می نمایند.

سال گذشته مدیرعامل شیائومی گفت که نسل جدید می میکس در دست ساخت قرار گرفته است و هنوز در خصوص طراحی آن گزارش موثقی منتشر نشده است. باید ببینیم شیائومی این بار چه طرحی را عملی می نماید.

  • 5 کار که شیائومی در سال 2021 باید انجام دهد

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 734

به "پتنت جدید شیائومی طراحی عجیب یک گوشی را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت جدید شیائومی طراحی عجیب یک گوشی را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید