ولفسبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ انتها درخشان

به گزارش رپید دانلود، بایرن مونیخ پیروز شد در آخرین بازی فصل با چهار گل ولفسبورگ را مغلوب کند.

ولفسبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ انتها درخشان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ که در فاصله دو هفته مانده به سرانجام فصل قهرمانی اش در بوندسلیگا را مسجل ساخته بود، امروز نیز کار دشواری برای غلبه بر ولفسبورگ نداشت و با گل های کینگرلی کومان، کویزانس، رابرت لواندوفسکی و توماس مولر پیروز شد این تیم را مغلوب کند.

بازی با رجحان بایرن مونیخ شروع شد و این تیم در دقیقه سه به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی توماس مولر، کومان در مقابل دروازه ولفسبورگ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 18 برکالو صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه او از مقابل دروازه با مهار فوق العاده مانوئل نویر همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 30 و روی پاس سرژ گناربری، بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه عجیب کومان در مقابل دروازه تقریبا خالی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 37 بایرن مونیخ به گل دوم دست یافت. روی پاس کومان، کویزانس پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مهارنشدنی و فوق العاده ای از فاصله ای قابل توجه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بایرن با رجحان 0-2 راهی رختکن شد.

در شروع نیمه دوم گناربری روی ریباند یک موقعیت صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از بالای دروازه ولفسبورگ به بیرون رفت. در دقیقه 57 گناربری که می توانست لواندوفسکی را صاحب وقعیت کند، خودش اقدام به ضربه زدن کرد که کاستلز به خوبی عکس العمل نشان داد.

اما در دقیقه 73 بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد که لواندوفسکی آن را تبدیل به گل کرد و بایرن با نتیجه 0-3 از حریف پیش افتاد.

اما این سرانجام کار نبود و در دقیقه 79 و روی ارسال ایوان پریشیچ، توماس مولر از گوشه محوطه و با یک ضربه دقیق گل چهارم را به ثمر رساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بایرن مونیخ با همان 4 گل حریف خود را مغلوب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 393

به "ولفسبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ انتها درخشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولفسبورگ 0 - 4 بایرن مونیخ؛ انتها درخشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید