نخست وزیر سابق قطر خطاب به کشورهای عربی: کرونا آمده؛ اختلافات را کنار بگذارید

به گزارش رپید دانلود، نخست وزیر پیشین قطر به شیوع کرونا در مناطق مختلف دنیا اشاره نمود و از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درخواست کرد، با کنار گذاشتن اختلافات بر سر یک میز برای اتخاذ راهبرد جمع شوند.

نخست وزیر سابق قطر خطاب به کشورهای عربی: کرونا آمده؛ اختلافات را کنار بگذارید

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حمد بن جاسم نخست وزیر پیشین قطر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در خواست کرد با توجه به شیوع کرونا در سرتاسر دنیا اختلافات را کنار بگذارند.

وی در توییتر خود نوشت: هیچ کسی نمی تواند زمانی را که می توان بر این بیماری همه گیر که کل دنیا را دربرگرفته فائق آمد، معین کند. اما موضوع معین این است که عواقب و نتایج بهداشتی، سیاسی و اجتماعی این بیماری مسری برای تمام دنیا زیاد است. مورخان شرایط قبل و بعد از شیوع کرونا را به شرایط قبل و بعد از یازده سپتامبر تشبیه می نمایند.

وی در ادامه از سران کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس درخواست کرد که از عبرت ها پند بگیرند و مسؤولیت های خود را بشناسند تا از تبعات منفی این شرایط بکاهند.

حمد بن جاسم خطاب به اعضای شورای همکاری خلیج فارس گفت: آیا زمان آن نرسیده که اختلافاتتان را کنار بگذارید؛ اختلافاتی که به همه خسارت وارد نموده است. آیا زمان آن نرسیده که بر سر یک میز برای اتخاذ راهبردها جهت کم کردن از تبعات این شرایط بر ملت هایتان بنشینید؟

وی در خاتمه نوشت: نمی خواهم کسی فکر کند من قصد استفاده از این مناسبت دردناک جهت تقاضا برای لغو محاصره کشورم را دارم؛ ما سه سال در محاصره زندگی کردیم و توانستیم با ایستادکی ملت و سران قطر موانع را پشت سر بگذاریم ... می توانیم با همین اراده ادامه دهیم اما چالش هایی که با آن روبرو هستیم بسیار بزرگتر است .. آیا در میان ما مرد هدایت نیست که به اصلاح شرایط کنونی برای دوری از آنچه خطرناکتر است ، روی آورد؟

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 183

به "نخست وزیر سابق قطر خطاب به کشورهای عربی: کرونا آمده؛ اختلافات را کنار بگذارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر سابق قطر خطاب به کشورهای عربی: کرونا آمده؛ اختلافات را کنار بگذارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید