میزان ضرر افرادی که سهام عدالت را در بانک فروختند

به گزارش رپید دانلود، سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: افرادی که هفته گذشته سهامشان را با عجله به وسیله بانک ها فروختند، امروز 15 درصد زیان کردند.

میزان ضرر افرادی که سهام عدالت را در بانک فروختند

به گزارش خبرنگاران، اکبر حیدری در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه مالی خبرنگاران، در خصوص فروش سهام عدالت گفت: همه کارشناسان بازار سرمایه به سهام داران سهام عدالت توصیه می نمایند که سهامشان را نفروشند و نگهداری نمایند زیرا سبد سهام عدالت بسیار ارزنده است و در سال های آینده رشد زیادی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال افرادی که هفته گذشته سهامشان را با عجله به وسیله بانک ها فروختند، امروز 15 درصد زیان کردند. به افرادی که قصد فروش سهام عدالتشان را ندارند توصیه می کنیم روش غیر مستقیم را انتخاب نمایند.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در خصوص تفاوت روش مستقیم و غیر مستقیم گفت: تفاوت روش مستقیم و غیر مستقیم در نوع مدیریت سهام است؛ در روش مستقیم، سهام به فرد منتقل می گردد و افراد می توانند هر زمانی که خواستند سهامشان را بفروشند یا آن را نگهداری نمایند.

حیدری بیان نمود: در روش غیر مستقیم تمام سهام شرکت های سبد سهام عدالت یک جا تجمیع شده است و این موضوع باعث می گردد افراد برای دریافت سود سالیانه به 36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیر بورسی مراجعه ننمایند و شرکت های سرمایه گذاری استانی سود سبد سهام عدالت را وصول و به حساب سهامداران واریز می نمایند.

وی گفت: ویژگی اصلی روش غیر مستقیم این است که شرکت های سرمایه گذاری استانی قرار است قرارداد های ملی و پروژه های استانی با دولت منعقد نمایند که سود این قرارداد ها به افرادی که روش غیر مستقیم تخصیص داده گردد به همین دلیل به افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند سودی از پروژه های استانی به غیر سود سهام عدالت اختصاص پیدا می نماید.

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در خصوص زمان ورود شرکت های سرمایه گذاری استانی به بورس بیان نمود: شرکت های سرمایه گذاری تمام استان ها به جز استان البرز در قالب سهامی عام تشکیل و آماده پذیره نویسی در بورس هستند. در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری استان البرز نیز در زیر مجموعه استان تهران فعالیت دارد و در آینده ای نزدیک شرکت سرمایه گذاری استان البرز نیز آغاز به کار می نماید.

حیدری ادامه داد: شرکت ها سرمایه گذاری استانی آماده ورود به بورس هستند و بلافاصله بعد از اتمام زمان انتخاب روش مدیریت سهام عدالت، مجامع شرکت ها برگزار و بعد از افزایش سرمایه در تابلوی بورس عرضه می شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 397

به "میزان ضرر افرادی که سهام عدالت را در بانک فروختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان ضرر افرادی که سهام عدالت را در بانک فروختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید