عبدالله: نمی توانم ملت افغانستان را ناامید کنم

به گزارش رپید دانلود، عبدالله پس از ملاقات با جمعی از سیاسیون افغان برای میانجیگری جهت حل بحران سیاسی کنونی در افغانستان گفت که نمی تواند مردم را ناامید کند.

عبدالله: نمی توانم ملت افغانستان را ناامید کنم

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، عبدالله عبدالله پس از ملاقات با شماری از چهره های سیاسی افغان گفت که صبر وی به دلیل نجات افغانستان است و نمی تواند مردم را ناامید کند.

وی با انتشار پیامی گفت: مردم بسیار صبر کردند و پاداش این صبر نباید ناامیدی باشد؛ من نمی توانم ملت افغانستان را ناامید کنم.

عبدالله در این نشست که حامد کرزی، عبدالرب رسول سیاف، کریم خلیلی و یونس قانونی حضور داشتند نیز گفت: برای مردم و شما بزرگان کشور معلوم شد که این همه حوصله فقط بخاطر نجات افغانستان است؛ کاری باید کرد که مردم در انتخابات آینده شرکت نمایند و من این کار را می کنم.

این در حالی است که ملاقاتهای سیاسیون افغان برای حل بحران سیاسی کنونی این کشور تا به امروز نتیجه محسوسی نداشته اما سیاف در صفحه فیسبوکش پس از این ملاقات نوشته که در حل تنش ها پیشرفت انجام شده است.

پیش از این فریدون خوزون یکی از سخنگویان عبدالله گفته نموده بود تا زمانی که نتیجه انتخابات باطل نشود گفت وگوها درباره طرح های ارائه شده توسط ارگ و سپیدار نیز بی نتیجه خواهد بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 270

به "عبدالله: نمی توانم ملت افغانستان را ناامید کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله: نمی توانم ملت افغانستان را ناامید کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید