ظریف: دنیا نمی تواند درباره تروریسم اقتصادی-پزشکی آمریکا علیه ایران ساکت بماند

به گزارش رپید دانلود، وزیر خارجه ایران ضمن محکوم کردن مواضع ضد ایرانی واشنگتن اعلام نمود: دنیا دیگر نمی تواند در برابر تروریسم مالی آمریکا علیه ایران ساکت بماند.

ظریف: دنیا نمی تواند درباره تروریسم اقتصادی-پزشکی آمریکا علیه ایران ساکت بماند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزای فارس، وزیر خارجه ایران تشدید تحریم ها و تروریسم مالی آمریکا علیه ایران و تاثیرات آن بر مرگ شهروندان ایرانی مبتلا به ویروس کرونا را محکوم کرد.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در پیغامی توئیتری درباره مواضع ضد ایرانی دولت آمریکا و فوت شهروندان ایرانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا اظهارنظر کرد.

ظریف در این توئیت با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا نوشت: دونالد ترامپ کینه توزانه و با هدف خشکاندن منابع مورد احتیاج ایران برای جنگیدن با کووید 19 (ویروس کرونا)، در حال تشدید تحریم های غیر قانونی ایالات متحده است در حالی که شهروندان ما دارند از این (ویروس) جانشان را از دست می دهند.

ویز خارجه ایران اضافه نمود: دنیا دیگر نمی تواند در حالی که تروریسم مالی ایالات متحده با تروریسم پزشکی پیوند خورده است، ساکت بماند.

پیغام توئیتری امروز وزیر خارجه ایران در حالی منتشر شده که او پیش از این، خواهان همکاری منطقه ای برای مقابله با کرونا شده بود. به گفته ظریف، همانند دیگر ویروس ها- از جمله تروریسم- کووید 19 هیچ مرزی را نمی شناسد و برای مبارزه با آن نیز نباید چنین تفاوتی قائل شویم (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 197

به "ظریف: دنیا نمی تواند درباره تروریسم اقتصادی-پزشکی آمریکا علیه ایران ساکت بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: دنیا نمی تواند درباره تروریسم اقتصادی-پزشکی آمریکا علیه ایران ساکت بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید