صرف 25 میلیارد برای احداث پروژه برج های دوقلو کیو خرم آباد

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران، کرامت نرگس نژاد ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از پیشرفت خوب پروژه برج های دوقلوی کیو خرم آباد خبر داد و گفت: کار اجرای این پروژه از مراحل سخت یعنی پی سازی ها و بتن ریزی های سنگین عبور کرده است.

صرف 25 میلیارد برای احداث پروژه برج های دوقلو کیو خرم آباد

وی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه برج های دوقلوی کیو را حدود 25 درصد خواند و گفت: این پروژه یک نقطه عطف شهری در خرم آباد بوده و در واقع می توان آن را یک پروژه فراشهری و فرا منطقه ای خواند زیرا ضمن اینکه به شهر خدمات می دهد در جذب گردشگر عملکرد فرا استانی دارد.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری معین کوثر مجری پروژه برج های دوقلوی کیو خرم آباد اضافه کرد: این پروژه حدود 23 هزار متر فضای تجاری و 10 هزار متر فضای رفاهی، تفریحی و گردشگری از قبیل مجتمع های رستورانی، شهربازی، سالن های ورزشی و ... است.

نرگس نژاد با بیان اینکه تا کنون حدود 25 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت برج های دوقلوی کیو هزینه شده است اضافه کرد: برآورد اولیه برای تکمیل این پروژه بالغ بر 300 میلیارد تومان اعتبار بوده که با گذشته زمان و تعدیل های احتمالی این مبلغ افزایش خواهد یافت.

وی به معینات فنی پروژه برج های دوقلو کیو اشاره کرد و گفت: تا کنون حدود سه هزار و 500 تن آرماتور و 15 هزار متر مکعب بتن برای ساخت این پروژه بکار رفته شده که برای تکمیل آن باید سه برابر مقدار موجود مصرف شود.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری معین کوثر با بیان اینکه بنا داریم طبق برنامه زمان بندی معین پروژه را به اتمام برسانیم اعلام کرد: پیش بینی می شود پروژه برج های دوقلوی کیو تا پایان سال 96 تکمیل و به بهره برداری برسد.

نرگس نژاد با اشاره به اینکه حدود چهار هزار متر شمع کوبی زیر این پروژه انجام شده است بیان داشت: در برآورد اولیه اصلا تصور نمی کردیم این پروژه به این مقدار زیاد شمع کوبی نیاز داشته و زمان پروژه را بالا ببرد ولی با وجود این مسائل غیر قابل پیش بینی اجرایی سعی می کنیم پروژه را در موعد مقرر تکمیل کنیم.

وی یادآور شد: شرکت سرمایه گذاری معین کوثر غیر از شهر تهران هیچ پروژه سرمایه گذاری با وسعت پروژه برج های دوقلوی کیو خرم آباد انجام نداده و این پروژه بزرگترین پروژه استانی شرکت معین کوثر است.

نرگس نژاد گفت: حجم پروژه برج های دوقولوی کیو دو برابر حجم یک پروژه سد سازی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 184

به "صرف 25 میلیارد برای احداث پروژه برج های دوقلو کیو خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرف 25 میلیارد برای احداث پروژه برج های دوقلو کیو خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید