صادرات کالاهای بشردوستانه کره جنوبی به ایران از سر گرفته می گردد

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از کره هرالد، کره جنوبی اعلام نموده که قرار است نشستی را با هدف از سر گیری صادرات کالاهای بشردوستانه به ایران با حضور شرکت ها و مؤسسات مالی و تجاری برگزار کند.

صادرات کالاهای بشردوستانه کره جنوبی به ایران از سر گرفته می گردد

گفته شده این نشست با هدف شروع دوباره صادرات کالا و به میزبانی اتاق بازرگانی و صنایع کره و همچنین آژانس ترویج و توسعه سرمایه گذاری برگزار می گردد.

تصمیم به از سرگیری صادرات کالاهای بشرمحبت آمیز به ایران از کره جنوبی پس از آن دنبال می گردد که سئول مجوز لازم را از آمریکا برای حمل و نقل این گونه کالاها بدست آورد.

آن گونه که در این گزارش گفته شده، صادرات اقلامی مانند تجهیزات پزشکی، بهداشتی و امدادرسانی تحت تحریم آمریکا نیست، اما شرکت های کره ای به دلیل نگرانی از مجازات های آمریکا از وارد شدن به معامله با ایران خودداری می نمایند.

یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی با اعلام این خبر گفته است نشست موردنظر به شرکت های کره ای چگونگی وارد شدن به سازوکار صادرات کالاهای بشرمحبت آمیز به ایران را شرح خواهد داد.

این مقام کره جنوبی اعلام نموده که انتظار می رود تا حدود یک ماه دیگر صادرات کالاهای بشر محبت آمیز به ایران از سر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 304

به "صادرات کالاهای بشردوستانه کره جنوبی به ایران از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات کالاهای بشردوستانه کره جنوبی به ایران از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید