سفارت ایران در پکن: یاری های اهدایی صلیب سرخ چین تحویل وزارت بهداشت ایران شد

به گزارش رپید دانلود، سفارت ایران در پکن از تحویل یاری های اهدایی صلیب سرخ چین به وزارت بهداشت و ورود پنج نفر از کارشناسان صلیب سرخ این کشور به تهران برای همکاری و انتقال تجربیاتشان در مبارزه با کرونا اطلاع داد.

سفارت ایران در پکن: یاری های اهدایی صلیب سرخ چین تحویل وزارت بهداشت ایران شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن، ساعتی قبل در صفحه توئیتر این سفارتخانه با اعلام تحویل یاری های اهدایی صلیب سرخ چین به وزارت بهداشت ایران، نوشت: یاری های اهدایی ارزشمند صلیب سرخ چین به هلال احمر کشورمان شامل کیت های تشخیص سریع کرونا و تجهیزات پزشکی امروز (شنبه) وارد کشور و به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

این سفارتخانه اضافه نمود: پنج نفر از کارشناسان صلیب سرخ چین نیز جهت همکاری و انتقال تجربیات پیروز در مبارزه با کرونا وارد تهران شدند.

چانگ هوا سفیر چین در تهران صبح امروز (شنبه) از ورود این تیم پزشکی چین و دومین محموله یاری های این کشور برای مقابله با شیوع کرونا خبر داده بود.

دومین محموله یاری های چین شامل بیش از 50 هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه های اکسیژن ساز است که با پرواز باری ماهان از گوانجو به ایران ارسال شد. اولین محموله نیز شامل 20 هزار کیت تشخیص کرونا بود که روز آدینه با پرواز باری ماهان وارد ایران شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 172

به "سفارت ایران در پکن: یاری های اهدایی صلیب سرخ چین تحویل وزارت بهداشت ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در پکن: یاری های اهدایی صلیب سرخ چین تحویل وزارت بهداشت ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید