تور ایتالیا ارزان: رونالدو علیه کونته؛ دشمنی از ایتالیا تا انگلیس

به گزارش رپید دانلود، کریستیانو رونالدو تحت هیچ شرایطی دوست ندارد سرمربی نروژی شیاطین سرخ برکنار گردد.

تور ایتالیا ارزان: رونالدو علیه کونته؛ دشمنی از ایتالیا تا انگلیس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمتر کسی تصور می کرد منچستریونایتد سه شنبه شب و در زمین تیم کم نام و نشان سوئیسی یانگ بویز مغلوب گردد. اولین بازی دور گروهی لیگ قهرنان دو تیم بود و منچستر خیلی زود در دقیقه 4 روی پاس برونو فرناندز و ضربه تمام کننده رونالدو به گل رسید ولی در ادامه، اخراج آرون وان بیساکا کار را سخت کرد و میزبان نیمه دوم به دو گل دست یافت تا برنده بازی لقب بگیرد.

اوله گنار سولسشر در دو سال گذشته نتوانسته منچستر را به جام برساند و بسیاری معتقدند سال جاری با داشتن رونالدو هم اگر موفقیتی کسب نکند، اخراج خواهد شد. حتی پس از شکست اخیر برابر یانگ بویز هم زمزمه های برکناری سولسشر شنیده می گردد ولی سرمربی نروژی یک حامی شماره یک دارد و او کسی نیست جز کریستیانو.

گفته می گردد شاید آنتونیو کونته در صورت ادامه نتایج پرنوسان یونایتد، جانشین سولسشر گردد ولی رونالدو که سال 2019 و پس از برکناری مکس آلگری، بازگشت کونته به یووه را بایکوت نموده بود، این بار هم همان موضع را خواهد داشت. در واقع تا زمانی که رونالدو در یونایتد است، کونته هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1135

به "تور ایتالیا ارزان: رونالدو علیه کونته؛ دشمنی از ایتالیا تا انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: رونالدو علیه کونته؛ دشمنی از ایتالیا تا انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید