روایتی از فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان برای مقابله با کرونا و ماجرای خواب پدر شهید شاهینی

به گزارش رپید دانلود، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی یادداشتی به بیان فعالیت های دفاتر و اعضای این اتحادیه برای مقابله با کرونا و ماجرای خوابی که پدر شهید داریوش شاهینی در این باره دیده، پرداخت.

روایتی از فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان برای مقابله با کرونا و ماجرای خواب پدر شهید شاهینی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی یادداشتی به بیان فعالیت های دفاتر اعضای این اتحادیه برای مقابله با کرونا و ماجرای خوابی که پدر شهید داریوش شاهینی در این باره دیده، پرداخت.

زادمهر نوشت:

دعای خیرش برکت کارمان است ...

چند ماهی از فعالیت های جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گذشته و تجربه های جدیدی برای بچه های جاد بدنبال داشته است.

این اواخر برای کرونا خیلی بررسی کردیم که چه کاری انجام بدیم که مفید باشد. نهایتا با مشورت و بررسی به این نتیجه رسیدیم که بهزیستی در این شرایط یکی از جاهایی است که تنهای تنهای تنهاست.

فراخوان دادیم، با بنیاد علوی و بنیاد احسان صحبت شد نهایتا تمام تلاش ها به کمک به بهزیستی 13 استان کشور ختم شد.

کارگاه تولید ماسک در اراک، تهیه و بسته بندی الکل در گیلان و ارومیه، فعالیت ها در شیراز، سیستان، یاسوج، اردبیل، زنجان، خوزستان، همدان، گرگان و کرمانشاه همه و همه همدلی بالای بچه ها را نشان می داد که خالصانه سلامتی خود را به خطر می انداختند و بی منت برای کمک به هموطنان محروم خود تلاش می کردند.

در این مدت برایم سوال بود که با اینکه تجربه کار جهادی در بچه های جاد پایین بود چه نیرویی باعث تلاش بالای آن ها و به خط شدن سریع برای کمک رسانی شد؟

این سوال همراهم بود تا بسته آخر کمک ها را برای بوشهر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) فرستادیم، دبیر بوشهرمان خدمت خانواده شهید شاهینی مزاحم شدند و گزارشی از فعالیت ها دادند.

موبایلم زنگ خورد با پیش شماره 0917 پاسخ دادم، مردی مسن شروع به احوال پرسی گرمی کرد. نشناختم، بعد از پرسیدن متوجه شدم پدر بزرگوار شهید داریوش شاهینی است ...

خیلی تشکر کرد و من شرمنده از اینکه کمک های بسیار اندک ما چقدر این پیرمرد مهربان را خرسند کرده است. ناگهان داستانی گفت که شوکه شدم، از خوابی گفت که سکوت کردم و اشک ها جاری شد. پدر شهید گفتن یکشنبه شهید را بخواب دیده که نوید تلاش های بچه ها و هدیه هایی که کمک شده را داده اند، آقای شاهینی میگفت امروز تماما منتظر بودم خبری از شما بشود که صبح آقای بنایی(دبیر ما در بوشهر) تماس گرفت و ماجرا را گفت.

امروز متوجه شدم دعای خیر شهید عزیزمان برکت کارمان بوده و بچه ها را به این شکل دورهم جمع کرده است. خدایا به حق نیت های خالص بچه های انقلاب که این روزها هر کدام به نحوی مشغول خدمت رسانی در کوچه پس کوچه های شهرهای این کشور هستند، به حق خون شهدا، این کشور و ملت را از این بیماری منحوس رها بفرما.

آمین

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 278

به "روایتی از فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان برای مقابله با کرونا و ماجرای خواب پدر شهید شاهینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از فعالیت های جامعه اسلامی دانشجویان برای مقابله با کرونا و ماجرای خواب پدر شهید شاهینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید