رشد 4 درصدی مسافرت ها و کاهش 4.1 درصدی تلفات جاده ای در نوروز 93

به گزارش رپید دانلود، خبرنگاران: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای کمیسیون عمران بر تغییر هرم حمل و نقل و افزایش صندلی حمل و نقل ریلی تاکید دارند.

رشد 4 درصدی مسافرت ها و کاهش 4.1 درصدی تلفات جاده ای در نوروز 93

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علی نعمت چاردولی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه اقدامات نهادهای خدمات رسان در ایام تعطیلات نوروزی با حضور نماینده پلیس راه، هدایت و رانندگی، مدیرکل هلال احمر، معاونین وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل فرودگاه های کشور و مدیر سازمان بنادر و کشتیرانی مورد آنالیز نهاده شد و این نهادها گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

وی ادامه داد: براساس این گزارشات در تعطیلات عید نوروز تعداد مسافر و مسافرت های صورت گرفته رشد 4 درصدی و تلفات جاده ای نیز کاهش 4.1 درصدی داشته اند.

این نماینده مجلس توضیح داد: یکی از نکاتی که اعضای کمیسیون در این جلسه برآن تاکید داشتند، تغییر هرم حمل و نقل است چراکه در حال حاضر 90 درصد حمل و نقل ها به صورت جاده ای و 10 درصد به صورت ریلی، هوایی و دریایی است و جا دارد تا صندلی حمل ونقل ریلی افزایش یابد چراکه هم کم هزینه تر است و هم خطر کمتری دارد اما اکنون به رغم داشتن زیرساخت های لازم مثل خطوط ریلی، ناوگان لازم را در اختیار نداریم.

چاردولی اضافه نمود: یکی از توصیه های اعضای کمیسیون عمران تاکید بر ارائه آمار درست و دقیق است چراکه براساس آمارها برای آینده برنامه ریزی می گردد.

وی در سرانجام گفت: پلیس راه و سازمان هلال احمر عملکرد قابل قبولی داشتند و معاونت راهداری و حمل و نقل وزارت راه نیز برای خط کشی راه ها و روکش آسفالت جاده ها 180 میلیارد تومان هزینه نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 69

به "رشد 4 درصدی مسافرت ها و کاهش 4.1 درصدی تلفات جاده ای در نوروز 93" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 4 درصدی مسافرت ها و کاهش 4.1 درصدی تلفات جاده ای در نوروز 93"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید