رامبد جوان: مخاطب تلویزیون ریزش پیدا نموده است

به گزارش رپید دانلود، رامبد جوان در مورد تغییرات خندوانه در طول سال های گذشته و ایده های تیم ایده پردازی این برنامه در فصول پیش رو، به مصاحبه با مجری برنامه سینماچی پرداخت.

رامبد جوان: مخاطب تلویزیون ریزش پیدا نموده است

به گزارش فارس، رامبد جوان در ابتدا در پاسخ به مجری برنامه سینماچی در خصوص مخالفینی که خندوانه را مورد حمله قرار داده اند گفت: تصورم این است، همین که شما برنامه داشته باشید و در معرض دید قرار بگیرید، آدم های بیشتر واکنش نشان می دهند، حالا چه توجه های مثبت و چه منفی. اصولا ما به مثبت ها نگاه نمی کنیم و منفی ها را آنالیز می کنیم و اصولا هم افراد منفی بیشتر از افراد مثبت واکنش نشان می دهند.

مثلا یک پستی در فضای مجازی اگر هزار تا نظر در زیر پست قرار بگیرد و هشتصد تا مثبت باشد ما به آن دویست نظر منفی می پردازیم و می گوییم که جو بد است. اینکه ما بخواهیم درصد بگیریم که تعداد موافقین و مخالفین را در فضای مجازی را آنالیز کنیم درصد خیلی کمی از این هشتاد میلیون هستند و اصولا فضای مجازی، فضای مناسبی برای درصد گرفتن و محاسبه مقدار مخالفین نیست و به همین علت من دیگر توجهی به آن نمی کنم.

رامبد جوان در خصوص اینکه ساختن خندوانه امروز سخت تر است یا در قبل شرح داد: فکر می کنم هرچه می گذرد سخت تر می گردد، رسانه های مختلفی از قبیل فضای مجازی شکل گرفتند که واقعا قدرتمندند. خیلی وقت ها افراد پروژه ها را در حد ویدئو هایی که در فضای مجازی منتشر می گردد تعقیب می نمایند و با تماشا آن ها می گویند ما فلان پروژه را دیدیم، اما این ها یک سری برش از پروژه هاست. خیلی از این ویدئو ها چه مثبت چه منفی، با طراحی به خصوصی ادیت شده و قضاوت بر اساس این برش ها، نصف و نیمه شکل می گیرد و این کار را هرروز سخت تر می نماید. از طرفی مخاطب تلویزیون ریزش پیدا نموده و به طور مثال از مسابقه خنداننده شو و تعداد آراء دوره های قبل و این دوره، متوجه این کم شدن مخاطب می شویم. حالا اینکه چقدر می توانیم جذابیت خندوانه را حفظ کنیم و اینکه چقدر بلد هستیم که مخاطب را به سمت خودمان بکشانیم، کاری است که هرسال عوض می گردد.

رامبد جوان در خصوص پرسش مجری سینماچی مبنی بر اینکه خندوانه در فصول تازه چه کار تازه ای می خواهد انجام دهد که همچنان پرفروغ ظاهر گردد گفت: ما همواره یک گروه ایده پرداز داریم، من اصولا بدون گروه ایده پرداز در هیچ پروژه ای قدم از قدم بر نمی دارم. همواره خودم در گروه حضور دارم و هم نکاتی که به نظرم بیاید را مطرح و آنالیز می کنیم و هم در جریان جزء به جزء ایده ها، بحث ها و پرورش ایده قرار می گیرم. مثلا در این فصلی که تا 6 مرداد بر روی آنتن خواهد رفت، یک تیم طراح مسابقه به خندوانه اضافه شده و مسابقه قاطی بازی که در این دوره برگزار کردیم به قدری آیتم های متنوعی داشت که به نظرم می گردد با دو تا از این آیتم ها مسابقه جداگانه برگزار کرد.

رامبدجوان ادامه داد: ما در این فصل عناصر لذت بخشی را که در آغاز خندوانه باعث محبوبیت شدند دوباره برگرداندیم. مثلا خنده سی ثانیه ای، قول گرفتن از میهمان یا لبخند ده ثانیه ای مهمان و گزارش های مردمی، یونیفرم و گرامر خود خندوانه بودند که کنار گذاشته بودیم و با بازگرداندن آن ها، متوجه شدیم علاقه مندی به برنامه زیادتر شده است.

مجری خندوانه در خصوص ادامه خندوانه و زمان آغاز فصل بعدی این برنامه اعلام کرد: واقعیت این است که ما فعلا در فراوری هستیم و این فصل تمام گردد، باید استراحت کنیم. علاوه بر اینکه خودم هم می خواهم یک فیلم کمدی بسازم، و وقت بیشتری برای خانواده بگذارم و درنتیجه باید فاصله ای بیافتد.

همینطور ما هم همواره مثل مستاجر های خانه به دوش، همواره در پی مکان خندوانه هستیم و این بار هم باید لوکیشنی که داریم را تحویل دهیم و دنبال جای دیگری باشیم. به علت اینکه لوکیشن های مدنظر ما بسیار سخت پیدا می گردد و تخریب این دکور و جابجایی وسایل بسیار سخت است، باید برای آغاز فصل تازه به خودمان زمان بدهیم و مخاطبمان هم حوصله کند. اما ما خندوانه را دوست داریم و می خواهیم که ادامه پیدا کند و هیچوقت به تعطیل شدن خندوانه فکر ننموده ایم.

وی در خاتمه نیز در خصوص فیلم آینده اش گفت: فکر می کنم یک فیلم کمدی خیلی سخت در سینما خواهم ساخت. سینماچی به تهیه نمایندگی فاطمه شهبندی و سردبیری و اجرای علی مرادخانی آدینه ها ساعت 16 از رادیو جوان روی آنتن می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1434

به "رامبد جوان: مخاطب تلویزیون ریزش پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامبد جوان: مخاطب تلویزیون ریزش پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید