دکوراسیون و چیدمان سرویس اتاق نوزاد با طراحی و تزیین زیبا

به گزارش رپید دانلود، سرویس اتاق نوزاد معمولا قبل از تولد نوزاد خریداری می گردد و بعداز آن خانواده ها آغاز به طراحی دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب می نمایند. تخت نوزاد مهم ترین وسیله ایی است که برای دکوراسیون اتاق خواب کودک انتخاب می کنید. در خرید تخت مناسب برای فرزندتان باید بیش از پیش به آنالیز و بدست آوردن اطلاعات درباره محصولات موجود در بازار بپردازید. در دوران ابتدایی نوزاد، برای خواباندن نوزادتان، از گهواره ها استفاده خواهید کرد اما زمانی که سن کودکتان به 2 یا 3 سالگی رسید دیگر وقت خوابیدن کودک در اتاق خواب و بروی تختش است. تخت خواب کودک باید به شکلی باشد که کودک هنگام غلطیدن از تخت پایین نیافتد. تخت خواب باید دارای کفی محکمی باشد و عاری از هر گونه اشیای تیز و برنده که باعث زخمی شدن نوزاد می گردند، باشد. همچنین سعی کنید از تخت خواب هایی با محافظ های نرده ایی متحرک دوری کنید چرا که در برخی مواقع سر و گردن نوزاد بین نرده های تخت گیر می نماید و باعث خفگی کودک می شوند. حتما نکات ایمنی در انتخاب تخت خواب را رعایت کنید و از ااستحکام آن اطمینان حاصل کنید. این دو مورد همواره باید در اولویت اول انتخاب تخت باشند در مرحله بعدی می توانید به فاکتور زیبایی و قیمت توجه کنید.

دکوراسیون و چیدمان سرویس اتاق نوزاد با طراحی و تزیین زیبا

جهت دریافت خدمات آلاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اما تنها وسیله ایی که باید اول به زیبایی آن توجه بشود، کمد و قفسه های اسباب بازی نوزاد است. در کنار زیبایی باید به ایمنی مواد بکار رفته شده در کمد هم توجه داشته باشید. کمد نوزاد محلی برای نگهداری پوشاک و لوازم نوزاد است و مانند هر وسیله ذخیره سازی دیگر احتیاج به داشتن فضای کافی برای قرار دادن تمامی لباس های حال و آینده کودک دارد. کمد در زیبایی کلی دکوراسیون اتاق کودک نقش زیادی دارد و معمولا با سرویس خواب نوزاد سِت می باشد و بنوعی تِم کلی اتاق خواب نوزاد را شکل می دهند. مدل کمد نوزاد معمولا از جنس چوب و ام دی اف هستند بنابراین سعی کنید در خریدتان به زیبایی، دوام و ایمنی مواد بکار رفته در ساخت آنها توجه ویژه ایی داشته باشید. تعدادی از برندهای شناخته شده در بین لوازم سرویس نوزاد، از چوب های کاملا طبیعی با بهترین کیفیت در ساخت وسایل خود استفاده می نمایند. در شکل های زیر تعدادی از مدل های زیبای سرویس اتاق خواب نوزاد را مشاهده خواهید کرد.

سرویس اتاق نوزاد

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 320

به "دکوراسیون و چیدمان سرویس اتاق نوزاد با طراحی و تزیین زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون و چیدمان سرویس اتاق نوزاد با طراحی و تزیین زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید